<$BCumartesi, Şubat 25, 20062>
<$B
Uzun zamandır nasıl bir başlangıç yapsam diye düşünüyorum. Ama baktım beğenmiyorum yazdıklarımı, beğenmedikçe de başlayamıyorum bir türlü. Bu kısır döngüyü bozmanın zamanı geldi sanırım. Öncelikle aileme, arkadaşlarıma, akrabalarıma, tanıdıklarıma ve eğer olursa rastgele bu siteye uğrayan herkese "Merhaba" demek istiyorum. Hoşgeldiniz ve iyi ki geldiniz....

Anneciğimin güzel yemekleri ile büyüyüp, sonra da ablacığımın güzel yemekleri ile hayatımı devam ettirdiğim için mutfaktan genelde uzak kaldım. Bundan 1,5 yıl önce evlendim ve iş başa düştü tabi. Anlaşılacağı gibi, mutfakta ne uzun yıllar tecrübem var ne de değişik, özel tariflerim. Ama linkler kısmında göreceğiniz her siteyi her sabah mutlaka ziyaret ediyorum. Tam bir blog tutkunu oldum denilebilir. Açıkcası blog sahiplerinin hünerlerini gördükçe tutkun olmamak elde değil bence. Bende tarifleri inceliyorum,yorumları okuyorum ve çok zor olmayan tarifleri denemeye çalışıyorum kendimce. Kimi zaman başarılı oluyorum kimi zaman başarısız ama kuşkusuz ki denemekten zevk alıyorum. Amacım deneyimlerimi paylaşmak, uzaklarda olan aileme aç kalmayacak kadar biseyler yapabildiğimi göstermek ve meraklarını gidermek, bir de yaptıklarımı hiç aklımda tutamadığım için kendime de tarif defteri niteliğinde bir site hazırlamak. Olur da yaptıklarımından yararlanan, siteyi gezip dolaşan misafirlerim olursa birgün, bu da beni çok mutlu eder.

Aklıma gelmişken, sitenin isminde yeralan "makarna" kelimesi, çeşit çeşit makarna tarifleri uygulacağım gibi bir izlenim yaratsa da gerçek değildir, aldırmayın:) Sadece kulağıma hoş geldiği için kullanmak istedim. Umarım sizlere de bu hissi verebilir.

Evettt artık başlayalım mı yolculuğumuza?
>

<$B16rum:

<$BYaptığın güzel yemeklerin tadını benimle paylaştın, hikayelerini ve resimlerini de arkadaşlarınla ve ziyaretçilerinle paylaşmanı istemiştim. Benim kadar olmasa da :) onların da bu güzel yemeklerden tad alacaklarına eminim.

Her zaman dediğim gibi; Ellerine sağlık...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BCanım Anne'ciğim,

Sizin kadar güzel ve özel bir sitede buluşmak çok hoş,pazartesi günü için çok güzel bir süpriz oldu.
Hemen kalamar içerikli bir tarif aramaya başladım :))
En çok ziyaret edenler arasında olacağıma eminim...

İstanbul'dan kucak dolusu sevgilerimle,
Zeynep Kobat>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye'cim seni tebrik ederim boyle bir site yaptigin icin. Dogrusu cok etkilendim. Umarim senin o guzel kurabiye ve pasta tariflerini buradan alabiliriz.
Sevgiler,
Emine>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BZeynepcim,
Kalamarı biz yine Beşiktaş'ta yeriz gelince umarım,daha öyle bir deneyimim olamadı.Her zaman beklerim.

Eminecim,
Çok sağol,ziyaretine çok sevindim. Site olmasa haber alamayacaktım senden:)Elimden geldiği kadar güzel şeyler eklemeye çalışacağım. Faydalı olması dileğiyle...>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehişciğim siteni ziyaret ettim ama yorumlarımı yazamadığımız için kızma:))böyle bir çalışma yaptığın için çok sevindim. Henüz tariflerini yapmaya fırsat bulamadım ama en kısa sürede deneyeceğim.Kısa biz zaman sonra yemek ustası olacağına da hiç şüphem yok.Ellerine sağlık.
Sevgiler...
Ebru Serdaroğlu>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BYeni siteniz hayırlı olsun...
Dünya kadınlar gününüzüde kutluyorum...
Muhakkak sitenizi takip edicem
Şimdiden kolay gelsin ve ellerinize sağlık...

Hasibe>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BEbrucum hoşgeldin,
Tarifleri denemesen de vaktin oldukça mesajını beklerim,biliyosun seninle yemek anılarımız çok:)

Hasibe hoşgeldin,senin de kadınlar günün kutlu olsun ve güzel dileklerin için çok teşekkürler. Umarım siteyi takip ederken zevk alabileceğin,beğenebileceğin birşeyler yapabilirim.Sevgilerimle>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBugün gördüm Düdük Makarnası'nı. :)
Hayırlı olsun.
"Düdük makarnası"nı yeğenlerimi severken o kadar çok kullanıyorum ki, sitenizin adını görünce çok hoşuma gitti ve güldüm.
Sevgilerimle...>

By <$BBlogger Basakt  > <$BTeşekkür ederim Başak. Düdük makarnası'nın ben ve yakın arkadaşlarım arasında da hoş bir esprisi vardı.Ondan yola çıkarak bu ismi kullanmak istemiştim. Seni güldürebilmiş olması beni çok mutlu etti. Benden de sevgiler:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSerkan çok naziksin,teşekkürler. Ama üst düzey yönetici olan sensin,ben ancak mutfağımı yönetebiliyorum artık:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiş,
harika bir site hazırlamışsın...ismi duyduğumda kopardı beni:) Tarifler harika ama anlamadığım bu yeteneklerinden Türkiye deyken bizleri neden mahrum bıraktın:)
Ellerine sağlık
Nabi Temuçin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BNabi çok teşekkürler.Oradayken niye böyle şeyler yapmıyordum;birincisi evli değildim, ikincisi iş yüzünden çok yoğundum ki eski çalışma arkadaşım olarak sen bilirsin:) Şimdi de usta değilim ama böyle denemelerim oluyor.Ziyaretin için sağol,görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BHayirli olsun yeni siten guzel arkadasim.Cok hos ve samimi buldum burayi.Her sabah bakiyorum yeni neler eklenmis diye...Duduk Makarnasi ismi cok iyi bir secim olmus :o).Cok lezzetli gorunen bu tarifleri bizlerle paylastigin icin cok tesekkur ederim.
Sana kolayliklar diliyorum...
Reyhan.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BReyhancım çok teşekkür ederim içten sözlerin için. Blogumun ismini beğenmene de sevindim. Umarım zevkle takip edersin her zaman. Sevgilerimle>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba,

Bir gün gelecek misafirlerime ne yapayım diye sitelerde dolaşırken karşılaştığım bu güzel site sayesinde enfes bir ziyafet hazırladım ve bir çok takdir aldım :)) Size de ben teşekkürlerimi sunmak istedim.Çok sıkı takip ediyorum ve sizi tebrik ediyorum...

Ankara'dan Leyla...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BMerhaba Leyla,
Benim gibi blogunu daha yeni hayata geçirmiş ve az tecrübeli birisi için alabileceğim en güzel yorum bu olsa gerek. Denediklerinin senin ve misafirlerinin tarafından beğenilmiş olması, beni gerçekten çok mutlu etti.Ben sana çok teşekkür ederim, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  >