<$BÇarşamba, Mart 08, 20062>
<$B
Bundan 4-5 ay öncesine kadar Columbus'ta oturuyorduk. Columbus, özellikle Ohio State üniversitesi nedeniyle oldukça fazla Türk nüfusuna sahip bir şehir. Geçtiğimiz yıl bu günü anmak için kalabalık bir grup bir araya gelmiştik. Herkes kurabiye, börek, poğaça, salata, dolma, pasta Türk usulü herşeyi yapıp getirmişti oraya. Ayrıca Amerikalı, Çinli, Japon gibi yabancı arkadaşlarımız da davet edilmişlerdi. Hep birlikte yiyecekler, müzik, ufak yarışmalar ve hediyeler derken hoş bir gün geçirmiştik. Bu senede arkadaşlar mantı günü düzenlemişler. Ama ben onlara katılamıyorum yazık ki :( Onlara afiyet olsun diyor ve başta anneciğim olmak üzere bütün kadınlarımızın kadınlar gününü kutluyorum. Tüm emektar kadınlarımıza içten sevgi ve saygılarımla...
  • Saat farkını yine atladığımdan, Türkiye için gecikmiş oldu mesajım, affedin:(
>

<$B4rum:

<$Bbehıye senınde kadınlar gunun kutlu olsun..bu hafta sonu tahınlı kurabıyenı denıyecegım umarım.

banu kabaca>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BCanım kadınlar günün kutlu olsun. siteni çok beğendik. tahinli kurabiyeni yapıcam inşallah.tariflerin devamını bekliyoruz. öptüm>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Byaa adımı yazmayı unuttum ben nagiş tahinli kurabiye yapacak olanlardan>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BNagiş ve Banu, umarım kurabiyeleriniz güzel olur ve beni anarak yersiniz. Sonucu da bildirirseniz sevinirim. Çok teşekkürler:)>

By <$BBlogger Behiyet  >