<$BPerşembe, Mart 16, 20062>
<$B

Uyuyan güzel
Columbus'ta bir parkta eşimin çektiği bir fotoğraf. Nasıl tatlı uyuyor değil mi?

Yeşil başlı güvel ördek
Yine aynı yerde güzelliğinin bilincinde bütün zerafetiyle poz veren süslü ördeğimiz...

Aşık çiftler
Eşimin yakaladığı bir kare bu. Gagalarının iç kısmına baksanıza kalp gibi olmuş değil mi?

Dedikodu yapan ördekler :)
Eski oturduğumuz çevreden benim çektiğim bir resim. Bir öğleden sonra buluşmalarında yakalamıştım onları.

Dikkat resmi geçit var!
Bunlarda bizim arabamızın önüne geçen ve uzun bir süre bizi trafik ışığı gibi bekler gibi bekleten yaramaz yavrucuk kazlar.

Çimenlere yayılma vakti
Yaramazların yeşillikler arasındaki hali. Balkondan çekmiştim bu tatlıcıkları.

Haydi havuza ! Yüzme vakti gelmiş.
Karşıdan karşıya geçtiler, çimenlerde gezdiler, terlediler. Eee birazda serinlesinler ama di mi :) Tabi ki büyüklerinin gözetiminde.
>

<$B4rum:

<$BBende kedileri inanılmaz derecede seviyorum.Bunun farkında olmalılar ki, balkonumda hergün 5-6 tane kedi oluyor.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BEmine merhaba, kediler benim de en sevdiğim hayvanlardan, kullandığım kedi resminden de anlaşılıyordur galiba:) Türkiye'deyken bizim bahçemizdeki bazı kedilerin resmini de çekmiştim. Bir ara onları da ekleyeceğim. Görüşmek üzere,sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BFotograflar ne kadar guzel. Ne sirin hayvanlar, bayildim..
Kedileri ben de cok severim, bu arad senin minik fotograftaki kedin cok sirin Behiye:)>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BHanife'cim çok sağol. Benim gibi kedi hayranı çok galiba.Bir de buralarda sürekli görebildiğimiz sincap ve tavşanlara bayılıyorum ben. Ege'cik de seviyor sanırım onları di mi:)>

By <$BBlogger Behiyet  >