<$BPazartesi, Nisan 23, 20072>
<$B

Sevgili Münevver abla, beni bu oyuna eve yeni geldiğim sıralarda davet etmişti. Malum işler, güçler, saat farkı derken oyunun ilk kuralını, yani 3 günde cevaplanması kuralını çoktan bozmuş oldum. Aynı zamanda bir çok arkadaşımın zaten bu oyuna katıldığını düşünerek ikinci bir kuralı da bozup, tariflerimi blogu olmayan sevdiğim arkadaşlarıma ithaf etmek istedim. Umarım kabul edersiniz. Münevver ablaya, daha önce beni oyuna davet eden Calimero'ya ve Lama'ya ve son daveti almış olduğum Hanife' ye çok teşekkür ediyorum.

Üstteki fotoğraf ise, tatil hatırası olarak sizlere hediyem olsun. Ben çok beğendim, özellikle teknenin ön kısmında duran martıyı sonradan görmek pek hoşuma gitti.



Havuçlu muffinlerimi; havuçlu kekleri çok seven canım arkadaşım Zerrin' e,









Tarçınlı rulolarımı; tarifimi çok kez yapıp beğendiğini ileten Reyhan' a,










Balkabaklı rulo pastamı; her zaman yanımda olan tatlı arkadaşım Seçil'e gönderiyorum. Afiyet olsun.





1.1. Daha önce yaşadığınız 3 şehir:
İstanbul, Ankara, Cincinnati

1.2.Tatil icin gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer:
Ayvalık, Bodrum, Çeşme

1.3.Yaşamak istediğiniz (görmediğiniz de olur) 3 sehir:
Eskiden hep İzmir'de yaşamak isterdim. Şu an için net bir yer söyleyemiyorum. Deniz kıyısı olan şehirleri hep sevmişimdir. Prag, Barcelona ve Venedik'i görmek isterim.

2.1. Su andaki mesleğiniz nedir?
Ev hanımlığına terfi ettim sanırım :)

2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Resme kabiliyetim var, bunu kullanmak isterdim.


2.3. "Kesinlikle ben yapamazdım" dediğiniz meslek nedir?
Önemli olan yaptığın işin hakkını vermek, onu isteyerek, başarılı bir şekilde yapmak diye düşünüyorum. Benim de yapmak istemeyeceğim işlerin başında satış ve pazarlama var. İnanmadığınız ürünleri savunmak zorunda kalabilirsiniz ki bence çok zor. Doktorluk olabilir, koku hassasiyetim fazla olduğu için balıkçılık olabilir vs...

3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri:
Belli bir şey yok, beğendiğim ve ilk anda aklıma gelen iki söz yazabilirim.

Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol. ( Mevlana )
Söz gümüşse sükut altındır.

3.2. Bir kitaptan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle veya paragraf veya bölüm:

Kaybolmalı bazen insan.
Kendi tenhalığına çekilmeli.
O ıssız karmaşanın içinde yeniden çoğalmalı, nadasa bırakılmış bir toprak gibi kendi karanlığında bereketlenmeli.

Ahmet Altan- İçimizde Bir Yer

3.3. Cok sevdiğiniz bir şiirin bir parçasi:


Herşey sende gizli

Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif..
Kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç...
Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü..
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakinin gördüğüdür rengin..
Yaşadıklarını kar sayma:
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna;
...
Can Yücel
>

<$B12rum:

<$BFotograf cok hos, bogaz esintileri getiriyor sanki...
Benim de taaa cok eskilerden kalma bir sobem vardi sana,Behiye. Gerci Turkiye'de idin o siralar sen de, gozunden kacmistir belki.
Selamlar...>

By <$BBlogger LaMat  > <$BEvet Lamacığım, unutmuşum, aslında görmüştüm çook önce, hemen ekledim:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSayende sık sık yapıyorum tarcınlı rulolardan.Çocuklarım çok seviyor ve afiyetle yiyorlar.Senin yaptığın herşey çok güzel ve lezzetli.
Bu soruları cevapladığın ne iyi oldu,ortak yönlerimizin olduğunu öğrenmiş bulundum :o)
Buralardayım,uğruyorum...
Vancouver'dan sevgiler...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BAaa Behiye dondun sen demek. Bak firsat olup ugrayamamisim demek ki. Halbuki mesajda birakistin bana. Hosgeldin yeniden. Iyikide geldin denemeyi unuttugun tarcinli rulolari hatirlattin bana. Ben cok severim. Opuyorum>

By <$BBlogger Nukhett  > <$BBehiye'ciğim,olsun,geç de olsa yazabildin ya.İnsanın üzerinde bir yük oluyor,yazamayınca.Sana bir şey söylemiştim,hatırlarsan.Bak yapamayacağımız meslekler de ayni.Yapı meselesi.Teşekkürler,yanıtladığın için.
Sevgiyle,Nane Limon>

By <$BBlogger munevvert  > <$Bcanim arkadasim,
behiye acaba bugun ne yapti derken bana ithaf edilmis muffinleri gordum,cok sevindim!duduk makarnasindan hediye oldu benim icin!!tessekkurler
foto da super cikmis.
sevgiler...
zerrin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BReyhancığım, çok sağol. Seni ve çocukları öperim. Görüşmek üzere.

Nükhetciğim, hoşbulduk :)

Münevver ablacığım, haklısınız her konuda:) Sevgilerimle.

Zerrinciğim, ben de görmedin diye düşünmüştüm yoksa yazardı dedim kendi kendime:) Rica ederim, vakit olsaydı birlikte yapardık sizdeyken. Öpüyorum.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecigim,
"kendi tenhalığıma" çekilemediğim şu günlerde dost seslere cevap verirken dinleniyorum.

yoğun bir gün sonunda kızı uyuttum ve kendimin olmasa da uykunun tenhalığına çekilecegim simdi.

Sana bir el sallayayım dedim memleketten.

Sevgilerle
binnur>

By <$BBlogger Binnur A. Ö.t  > <$BBinnurcuğum, çok sağol. Biliyor musun Türkiye'de iken İzmit'e uğradım kısa bir süreliğine ve neresindesindir kimbilir diye düşünmedim değil...Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecim , ihmal etmisim guzel blogunu , acip da iki post ust uste gorounce uzuldum .. siirin de kitaptan alinti yaptigin parca da cok guzel :) bu oyunu sevdim aslinda, guzel bi ic dokme oluyor sanki :) kocaman opuyorum seni guzellik :)>

By <$BBlogger Tatli Hatiralart  > <$BEeee alışkın değilsin Sümeyracığım sık güncellememe değil mi:)) Aslında kitap burada olmasa hatırlamazdım, unutup gidiyorum...Teşekkür ederim uğradığın için. Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BTesekkurler Behiye'cigim,
Opuyorum seni..>

By <$BBlogger Hanifet  >