<$BPazar, Şubat 25, 20072>
<$B
Eğer kalemim kuvvetli olsaydı bu güne dair güzel bir yazı ile karşılayabilirdim sizleri...
Eğer pasta konusunda yetenekli olsaydım daha güzel bir pasta ile karşılayabilirdim belki de...Bunlar gerçekleşmedi ama elimden geldiği kadarıyla sizlere merhaba diyorum yine bu sayfadan :)
Dün doğum günü idi blogumun, bu pasta da o nedenle oldukça sıkışık bir durumda yapılmış kutlama pastası. Eşimin desteğiyle açılmış bu blog, arkadaşlarım arasında esprisi olduğu için seçtiğim isim ve amatör mutfak deneyimlerimle birlikte bir yılı geride bıraktı. Sabah kalkar kalkmaz yaptığım ilk iş oldu blogumu açmak, arkadaşlarım, okurlarım ne yazmışlar bakmak, gülümsemeyle okumak. Acaba tariflerimi deneyen oluyor mu, yoksa vazgeçsem mi diye eşimin başını şişirerek, bir şey unuttum mu diye takıntılar yaparak, beğenmeyenler olursa ne yaparım diye düşünerek geçirilen bir yıl... Edinilen yeni arkadaşlar, ziyaretler, mesafelere rağmen hissedilen sıcak, içten duygular, her biri farklı ülkelerde arkadaşlar, öğrenilen değişik, sayısız güzel tariflerlerle dolu bir yıl... Geçen yıl yaklaşık iki ay bloguma yazmaya ara verdiğim bir dönem olmuştu. Geri dönüp dönmeme konusunda kararsızken birbirinden değerli arkadaşlardan ve okurlardan alınan yorumlarla sevinmiş, mesajlarla özlendiğimi hissetmiş tekrar devam ettirmiştim yolculuğumu. Bir yıl boyunca beni bu yolculukta yalnız bırakmayan arkadaşlarım, sesli ve sessiz okurlarım hepinize gerçekten çok çok teşekkür ediyorum. Umarım sizlerin sevgisine, desteğine layık olabilmişimdir. Düdük Makarnası yeni yaşını kutlayarak tekrar bir ara veriyor... Sizleri bekletmekten hoşlanmasam da yorumlarınıza ve özelden gelecek olan mesajlara kısa zamanda cevap veremeyeceğimi şimdiden belirtmek isterim. Her şey gönlünüzce olsun, kısmetse döndüğümde görüşmek üzere.

Sevgilerimle.
Behiye

Pastamın tarifinden kısaca bahsetmek gerekirse; daha önce de kullandığım Zinnur'un pandispanyasını bu kez yuvarlak kalıpta pişirdim. Alt katın üzerine ahududu sosu sürdüm. Katların arasına daha önce balkabaklı rulo pastamda kullandığım krem peynirli kremamdan yaptım, sadece yağ miktarını azaltıp, 50g civarında kullandım. Üzeri için hazır krem şanti kullandım.
>

<$B43rum:

<$BBehiyeciğim,Düdük Makarnasından,bu güne kadar pek çok şey öğrendik.Bunun için çok teşekkürler sana...Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun....Nice yaşlara...
Sevgiyle,Nanelimon>

By <$BBlogger munevvert  > <$Bdaha nice yillar blogunda behiyecim.pastan nefis gorunuyor...sevgiler arizonadan>

By <$BBlogger umrant  > <$BYazdım sanıyordum,bizi çok bekletme olur mu?>

By <$BBlogger munevvert  > <$BSevgili Behiye, ne kadar icten ve guzel yazmissin! Duduk Makarnasi'nin ilk dogum gununu kutluyorum, umarim ikincisini, ucuncusunu de kutlariz birlikte. Bir sure icin yeni bir seyler ekleyemesen de, simdiye kadar paylastiklarin bize yeter.
Saglik ve afiyetli gunler dilegiyle,>

By <$BBlogger zinnurt  > <$BDaha ne olsun?! Guclu bir kalem, harika bir pasta! Iyi ki dogdu Duduk Makarnasi!>

By <$BBlogger Açalyat  > <$BBence gayet kuvvetli bir kalemin var:)
Eline, diline ,yuregine saglik;
nice paylasimlar icin sevenlerin seni burada bekliyor
Nice yillara!
Sevgiler sevgili duduk'cugume:)>

By <$BBlogger LaMat  > <$BBehiyeciğim, çok sevdiğim ve severek takip ettiğim bu blogun 1. yılı kutlu olsun, daha nice senelere...>

By <$BBlogger Yesimt  > <$BBehiye ciğim,
Düdük makarnasının ilk yaşı kutlu olsun. Buradaki heyecanı, paylaşma duygusunu öyle güzel anlatmışsın ki, değme kuvvetli kalem bu duyguları bu kadar samimi,bu kadar içten yansıtamaz. seni tanıdığıma çok mutluyum, Güzel tariflerinle daha uzun yıllar bir arada olalım.
sevgiler
ipek>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiyem,
canım arkadaşım, "Düdük Makarnası" nın 1. yılı kutlu olsun. Hani insanın ayrılmadan özleyip özlemeyeceğini bilmediği insanlar vardır. Sen kesinlikle özelsin ve benim tarafımdan özleneceksin. Bunu şimdiden biliyorum. Hep iyi haberlerini almak dileğiyle, sevgiyle kucaklıyorum seni.>

By <$BBlogger Defnet  > <$Bcanim,
daha nice yillara diyorum..
birbirinden guzel ve ozenli tariflerini merakla bekliyorum!!
icten sevgiler...
zerrin>

By <$BBlogger zerrint  > <$BBlogunun yaşını kutlarım daha nice yıllara pasta süper güzüküyor ellerine sağlık>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiyeciğim iyi ki seni ve Düdük Makarnasını tanıdık, kutluyorum blogunun 1. yaşını sevgilerimle canım :)>

By <$BBlogger Safrant  > <$BTatli dilli Behiye, samimiyetin, nezaketinle, ozenli tariflerinle gonlumuzde taht kurdun zaten...Nice seneler birlikte olmak dilegiyle...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BCanim herhalde bu kutlamanin derdine dusmus ve en cok sevinenlerden biriyim diye dusunuyorum.:)Bu pastayi gormeden ayrilsaydik uzulecektim.

Insallah daha nice yaslar ve nice tariflerle beraber oluruz...

Sevgilerimle>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BBehiyecigim, birlikte umarim daha cok dogum gunleri kutlariz. Cok bekletmeden don olur mu? Haberlerini bekliyorum. Sevgilerimle>

By <$BBlogger Nezakett  > <$BBehiye'ciğim;
çok içten ve çok kuvvetli kalemle yazmışsın, umarım birlikte nice nice uzun yıllar olur.

Ama bu ara uzun olmasın, özletiyorsun.>

By <$BBlogger kuzinet  > <$BSevgili Behiye, Nice yillara agiz tadi ve saglikla. Ve de hep beraber.
Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Aybike Ceylant  > <$BYeni yaşı hayırlı olsun blogun :) bol yorumlu günler dilerim..Pasta da çok güzel görünüyor ellerine sağlık :)

Selam ve sevgilerimle...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSevgili Behiye, Öncelikle Düdük Makarnası'nın 1. yaşı kutlu olsun. İsmi de sahibi gibi şirin mi şirin. Ara vereceğini okuyunca telaşlanmadım desem yalan olur. Sonra düşündüm. Hayırlı bir sebeptir mutlaka diye endişelenmemeye karar verdim. Çok ara verme. En kısa zamanda seni tekrar aramızda görmeyi canı gönülden diliyorum. Sevgiler, Pınar>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BDoğum günün kutlu olsun güzel blog .
pastada çok güzel afiyet olsun..
daha nice güzel çeşitlerle inşallah..sevgiler..Ferhan>

By <$BBlogger Ferhancat  > <$BBehiye'ciiim ;
nice yaşlar dilerim düdük makarnasına :) iyi ki varsın...güzel tariflerin ,hoş sunumların fotoğraflarınla hayatımıza renk katıyorsun...pastan harika görünüyor...ellerine sağlık canım :)

sevgilerimle>

By <$BBlogger nilayt  > <$BBehiye'cigim,
Blogununun yeni yasi hayirli olsun..
Yazin da oldukca guzel, pastaya soz zaten bulamiyorum. Kenidne haksizlik etme:))
Seni bekliyoruz:)
Sevgiler>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BBehiye'ciğim, çok güzel yazmışsın. Düdük makarnasının birinci senesi kutlu olsun daha nice senelere hep beraber olma dileğiyle...

Umarım kendini çok özletmez, bu arayı istediğin şekilde geçirip, en kısa zamanda aramıza geri dönersin.
Sevgiler>

By <$BBlogger Nilüfert  > <$Bnice yillara>

By <$BBlogger acicikolatat  > <$BSevgili Behiye ,kendine biraz haksızlık etmişsin yazında.Ben senin yazılarını da senin elinde özgünleşen harika tariflerini de çok güzel çektiğin resimlerini de çok seviyorum.
Ellerin dert görmesin,nice yılları yine burada kutlamak dileğiyle.Sevgilerimle.>

By <$BBlogger İpek Kuscut  > <$BHep daha iyisine ve hep daha güzeline inşallah...>

By <$BBlogger Hülyat  > <$BDüdük Makarna'sını nice yıllar okumak dileğiyle, yeni yaşı kutlu olsun.
Behiye'cim pasta çok güzel olmuş. Ne şanslı blogmuş, doğum günü için pasta yapılmış:)))>

By <$BBlogger Hülya YILMAZt  > <$BBeyhiyecigim blogunun dogum gününü kutlarken, seni de tekrar buralarda görmeyi arzu ederim. Stuttgart´tan selam ve sevgilerimle. Sonia...

Yeni adresim:

http://soniavarol.com>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiyeciğim,bloğunun yeni yaşı kutlu olsun daha nice yıllara inşallah.Pasta da harika görünüyor.Ellerine sağlık.

Sevgilerimle..>

By <$BBlogger hayatt  > <$BNice yıllara Behiyeciğim..... :-)>

By <$BBlogger evcilkedit  > <$BBehiyecim blogunla tanıştığım ilk günden beri, güzel tariflerinin ve paylaşımlarının keyfine varmış biri olarak blogunun devamlı takipçilerinden biri oldum.
Daha nice seneler birarada olmak dileğiyle:)..
Sevgiler..
aslı>

By <$BBlogger butterflyt  > <$BBehiye'ciğim,
Ağız tadın ve dostluğun eksik olmasın canım. Nice yıllara.
Tijen>

By <$BBlogger Tijent  > <$BNe de güzel geçiyor zamanlar, keyifli, lezzetli... Düdük Makarna çok yaşasın.>

By <$BBlogger Oya Kayacant  > <$BAmanın ben ne kadar geç kalmışım :( Utandım şimdi! Nice senelere, seninle birlikte girmek, güzel mamalarının yapılışlarını öğrenmek, sincapların peşinde koşmak dileğiyle...>

By <$BBlogger Bercestet  > <$BSevgili Behiye,
Nice uzun yıllara.. Hep burada seni ve tariflerini görmek temennisiyle. Pastan da gayet güzel olmuş bence her ne kadar sen beğenmesen de:))
sevgiyle kal..>

By <$BBlogger sevdamavisit  > <$BBehiyecim, duduk makarnasinin 1. yili kutlu olsun :) daha nice senelere insaallah :) super gidiyor blogun , Allah yolunuzu acik etsin ;) pastan da super gorunuyor, ellerine saglik . Buraya donunce de yapar misin bundan ? :D kocaman optum canim seni, annecigine, sevdiklerine selamlar ..>

By <$BBlogger Tatli Hatiralart  > <$Bbehiyecim, ayni commenti 3 kere ustuste gondermmisim, ben de ilk ikisini sildim . kusura bakma, commentss kisminda kucuk capta bir kirlilige yol actim :(( ozur diliyorum :( acemilik naapiceksin :) seni kocaman opuyorum, blogunun dogum gunu tekrardan kutlu olsun :))>

By <$BBlogger Tatli Hatiralart  > <$BKalemin kuvveti değil, yüreğinin sıcaklığıdır bu satırları sana bloga döktüren .Behiyecim, hem yüreğine hem eline sağlık.. Pastan da blogun kadar güzel.. Mutfakta Nice yıllara diliyorum.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye'ciğim neredeyse iki yaşına gireceksin bu kadar ara verilirmi? özledik seni.>

By <$BBlogger kuzinet  > <$Bnice yıllara pastanız da harika olmuş ellerinize sağlık>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BDeğerli arkadaşlarım, bıraktığınız birbirinden güzel ve özel mesajlar için hepinize çok teşekkür ederim. Her birinizi en kısa zamanda bloglarınızda ziyaret edeceğim. Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyeciğim,
Daha nice blog yaşlarına.Pastada pasta yani yemede yanında yat sevgilerimle>

By <$BBlogger one ben bir seyt  > <$BCandancığım çok teşekkür ederim güzel mesajın için :) Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  >