<$BPazartesi, Şubat 19, 20072>
<$B
Blogumun arşivine baktığımda hiç şöyle ortası delik kalıpta pişirilmiş, büyük bir kek bulamadım :) Genelde kendimiz için yapacaksam böyle küçük muffinleri tercih ediyorum. 1 tane yumurta ile yapılabilmesi, kısa sürede hazırlanabilmesi, tek kişilik kolay servisi hoşuma gidiyor. Fazlasını da buzluğa koyuyor, sabahları kahvaltı için çıkarıyorum. Bu arada fırınımın büyük kekleri pişirememe becerisini de unutmamam lazım !
Etkinlik için değişik tariflere bakındım, elimdeki dergi ve kitapları karıştırdım, internette gezindim. Ama deneme yapmak için gerekli ruhu bulamadım kendimde :( Ben de uzun zaman önce yaptığım likapalı muffinlerimin farklı bir versiyonu ile katılıyorum etkinliğe. Bu kez böğürtlen ve ahududu kullandım. Aynı zamanda içine limon kabuğu rendesi yerine portakal kabuğu rendesi ve buttermilk yerine portakal suyu ekledim. Tarif için linke bakabilirsiniz. Tarafsız olmak gerekirse bu muffinleri beğensem de bir süre önce yaptığım havuçlu muffinler şu an benim için ilk sırada yer alıyor.

Etkinlik için ev sahibi Ayşenur'a teşekkür ediyorum. Sizleri bugün Kekevi'nde çeşit çeşit kekler bekliyor olacaktır eminim. Uzun bir yolculuk için kemerlerinizi bağlamayı unutmayın :)
>

<$B30rum:

<$BMuffin'in bogurtleni ne guzel durmus oyle, kafasina kurdela takmis gibi...ellerine saglik Behiye!>

By <$BBlogger Açalyat  > <$BBu muffinler çok şeker durmuş böyle, pembiş pembiş ellerine sağlık Behiyecim, sevgiler :)>

By <$BBlogger Safrant  > <$BMuffinler pişti olmuuuşşş!! :) Bende de yulaf ezmeli ve damla çikolatalısı var.
Ellerine sağlık, Behiyeciğim.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BResim çok güzel Behiye,tadı da öyledir mutlaka..Ellerine sağlık...
Sevgiyle,nanelimon>

By <$BBlogger munevvert  > <$BBehiye'ciim ;
sen her ne kadar havuçlu favorim desen de bunda da görüntü harika olmuş :) meyveli kekler çok iştah açıcı geliyor bana...ellerine sağlık canım

sevgiler>

By <$BBlogger nilayt  > <$Bsevgili Behiye,
Muffinler cok guzel olmus. ellerine saglik. Ne guzel gorunuyorlar.
Sevgiler>

By <$BBlogger Aybike Ceylant  > <$BAçalyacığım ne güzel benzetme yapmışsın, çok hoşuma gitti :) Teşekkürler.

Safrancığım artık yorumlarını daha sık görüyorum, demek ki kesin aramıza döndün :) Görüşmek üzere, sevgiler.

Defneciğim sen de muffin seversin bilirim. Değiş tokuş yapalım mı :) Sevgiler.

Münevver ablacığım teşekkür ederim, mayhoş tadı oluyor içindeki meyvelerden dolayı, ben seviyorum. Sevgilerimle.

Nilaycığım hoşgeldin, ben de severim meyvelileri ama havuçlu da güzeldi :) Ayrıca bu resim sana benziyormuş değil mi ? Sevgilerimle.

Aybikeciğim teşekkür ederim, böğürtlen güzel poz verdi :) Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecim hayran kaldim bu muffinlere.rengi harika olmus.ellerine saglik>

By <$BBlogger umrant  > <$BMrb,
bir tek böğürtlen tansei bu kadar mı güzel olur bu kadar mı iştah açar ne denir daha bilmem ki eline sağlıkk>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BMERHABA

KEK GÖRÜNTÜ OLARAK HARİKA
SİZ YEMİŞSİNİZDE BİZ DE ANCAK UZAKTAAAAAN UZAKTAAAAAN SEYREDİYORUZ İŞTE :):):)
AFİYETLER OLSUN CANIM
SEVGİLER
http://buyuleyenmutfakkokusu.blogcu.com/>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bmerhaba
harika gozukuyor harika ellerine saglik super olmus..
asli>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiyecim kekinin görüntüsüne hayran kaldım resmen, ne güzel kabarmış öyle pofidik pofidik:).
Tadı da çok güzeldir eminim.
Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler..
aslı>

By <$BBlogger butterflyt  > <$BÜmrancığım daha önce yaptığımda muffinin içini çekmiştim, içindeki renk cümbüşü ayrı güzel oluyor. Çok teşekkürler, sevgilerimle.

Yeşimciğim çok sağol, sevgiler.

Sevgili Esra, hala var muffinlerden, ben sana ikram edeyim :) Sevgiler.

Aslı merhaba, beğenmene sevindim, sana da sevgilerimle.

Butterfly Aslıcığım, bu tarz meyveler hem harika renk veriyor hem de güzel gözüküyorlar değil mi? Teşekkür ederim, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye'ciğim sana bir süre önce bahsettiğim kekleri ,etkinlikte yayınladım.Bir ara bak olur mu?Öptüm.>

By <$BBlogger İpek Kuscut  > <$BÇok şirin görünüyorlar :) Ellerine sağlık.

Seda
tarifname.blogspot.com>

By <$BBlogger SEDAt  > <$Bgörüntü muhteşem, eminim tadı da...>

By <$BBlogger Hülya YILMAZt  > <$BGünaydın Behiye'ciğim;
Bende senin yazdığın nedenlerden muffin tercih ediyorum. Hemen hemen bildiğim bütün kek tariflerini muffin kalıplarımda denedim.
Ellerine sağlık, sevgiler.>

By <$BBlogger kuzinet  > <$BBehiyeciğim,
Görünüş muhteşem. Bence tadı da öyle. Ama dediğine katılıyorum. Kek dedin mi ben de "havuçlu" yu ilk sıraya yerleştiririm.
Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.
Sevgiler
İpek>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BÇilekciğim ben o civcivlerden istiyorum, bir gün çocuklu misafirlerime deneyeceğim mutlaka:) Ben de öptüm seni.

Sedacığım teşekkürler, sevgiler.

Hülya hanım döndünüz demek ki, size uğrayacağım ilk fırsatta. Beğendiğinize sevindim. Sevgiler.

Kuzineciğim hangi muffini görsem ben de yapmak istiyorum, cezbediyorlar beni :) Sevgilerimle.

İpekciğim, benim ilk havuçlu denememdi aslında daha önce de yazmıştım. Tariften çok memnun kaldım gerçekten. Denemeni tavsiye ederim. Çok teşekkürler ziyaretin için, sevgiler Mimi'ye ve sana:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba Behiye,ahududu ve böğürtlenli muffin pembe pembe muhteşem görünüyor.Bu güzel görüntünün tadının da harika olacağı muhakkak.

görüşmek üzere sevgiler..>

By <$BBlogger hayatt  > <$BMerhaba çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık.
Perihan>

By <$BBlogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler...t  > <$BBehiye merhabalar,
Görüntü gibi lezzetide eminim muhteşemdir, ellerine sağlık..
Sevgiler>

By <$BBlogger Kübrat  > <$BCok seviyorum bende senin gibi mayhos meyveleri pastalarin keklerin icinde. Ellerine saglik. Cok operim. Sevgiler>

By <$BBlogger Nezakett  > <$BHayatcığım gerçekten renkler insanı gözünü şenlendiriyor değil mi? Sevgilerimle.

Perihancığım çok teşekkürler.

Kübracığım, senin kekini de çok beğendim ben, görünüşü harika ve vişne tam bana göre, ellerine sağlık. Sevgiler.

Nezaketciğim, sen bana pasta ayırırsan ben de sana bir kaç muffin yollarım :) Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bmerhaba, vallahi bayıldım görüntüsüne...

ellerinize sağlık.

AMa bugün aşağıdaki irmikli ekmeği denemeyi planlıyorum.

Sımsıcak sevgilerimle...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BZerrinciğim umarım ekmeğin güzel olur, teşekkürler, sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bcok enteresandır ılk defa yabancı bır agızdan lıkapa dendıgını duydum yanı asıl adı da o mu bılmıorum ama ben kucukken rızenın daglarına cıktıgımızda yaylada lıkapa toplardık ve ordakılerın o sekılde soyledıgını sanırdım..elınıze saglık>

By <$BBlogger suTLukaHvet  > <$BBen de Tijen ve bloglar sayesinde öğrenmiştim ismini Sütlükahveciğim...Bu arada blogun yeni sanmıştım ama baktım zaten biliyormuşum eskiden. Tekrar hoşgeldin, sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bmerhaba
sayfanıza arkadaş referansı ile geldim :-) özellikle muffinlerinize hayran oldum. havuçluyu bilemiyorum ama ahududu ve böğürtlenlinin sadece renkleri bile çok hoş! en kısa zamanda denemek isterim.
gorki>

By <$BBlogger gezicinit  > <$BMerhaba Gorki hoşgeldin:) Bu meyveler görüntü açısından çok yakışıyor gerçekten, renk katıyor. Tad olarak havuçlu baskın gelmişti, o yüzden fikrimi yazdım. Bilmem sen hangisini seversen, ben muffin tutkunuyum çünkü:) Sana ve referans arkadaşa da sevgilerimi yolluyorum. Görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  >