<$BPazar, Mart 18, 20072>
<$B
Sevgili arkadaşlarım, okurlarım Düdük Makarnası'nın 1.yılı nedeniyle yazdığınız birbirinden güzel mesajlar için çok çok teşekkür ederim. Her birinize ayrı ayrı cevap yazacağım. Ancak kısmetse evime döndüğümde. Çünkü şu an Türkiye'deyim. Aileme, arkadaşlarıma sürpriz yaparak Türkiye'ye ye tatile geldim. Buralarda internete girme fırsatım olmuyor maalesef. Eşimle telefonla konuştuğumuzda ondan haber alıyorum. Bu nedenle gelen yorumlara veya maillerinize cevap yazamadım ve yazamayacağım bir süre. Gecikme için lütfen kusura bakmayın. Kısa da olsa böyle kendimden haber vermek istedim. Tekrar görüşmek üzere. Hepinize kucak dolusu sevgiler, selamlar...
>

<$B18rum:

<$BAa ne guzel surpriz yapmissin ailene. Keyfini cikar canim, iyi tatiller.>

By <$BBlogger Açalyat  > <$Bohhh ne güzel olmuş. Bizim için de bol bol gezin...

sevgiler... sıcacık...

http://misss.blogcu.com>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye'cim ne kadar kaldi gelmene?>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BMutlu tatiller...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bİyi tatillerr :)>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bİyi tatiller behiyecim..>

By <$BBlogger Yesimt  > <$Biyi tatiller Behiyecim, gelince haber ver goruselim....
Oxfordan Neslihan>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBiz de özledik ama, nerelerde kaldın ? en yakın yerden bize ceee yap :)>

By <$BBlogger kuzinet  > <$BCeee :)

:P>

By <$BBlogger LaMat  > <$Bsevgili duduk makarnasi,
oyuna davetlisin ayrintilar sitemde..
Sevgiler>

By <$BBlogger Calimero Mutfaktat  > <$BMerhaba Behiye hanım hem yaşgününüz hem kutlu hem de tatiliniz mutlu olsun:)>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSevgili Behiye, sizi sobelemek için gelmiştim ama, biraz ara vermişsiniz, iyi tatiller..
Sevgiler>

By <$BBlogger Kübrat  > <$BEvine hoşgeldin Behiye'ciğim!
Tijen>

By <$BBlogger Tijent  > <$BMerhaba Behiye, bugun kesffetim burayi, hem ayni yerdenmisiz de, ne kadar garip daha once yolumun dusmemesi..
Cok sevgiler>

By <$BBlogger Sanemt  > <$BBehiyeciğim dönünce yazacağım demiştin yazında, döndün herhalde bana uğradığına göre, özledik seni çok, sevgiler, öpüyorum...Tavuk yemekleri etkinliği ha! :))))>

By <$BBlogger Safrant  > <$Bİyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Tatilim bitti, evime döndüm. Hepinizi bloglarınızda ziyaret etmeye çalışıyorum:)

Tijenciğim hoşbulduk, sağol.

Sanem merhaba, blog sayısı o kadar çok ki kesişmemiş demek ki daha önce yollarımız. Bundan sonra görüşürüz :)

Safrancığım, tavuk etkinliğini kaçırmak olmaz diye kalktım geldim :p Ben de sizleri özledim. Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye'ciğim, hoşgeldin...>

By <$BBlogger Nilüfert  > <$BBehiye'cigim, en kisa zamanda yeni yazini, tarifini okumak umidiyle canim.>

By <$BBlogger Açalyat  >