<$BPazartesi, Mayıs 07, 20072>
<$B
Tulumba kurabiye :

Denediğim kurabiyelerden ilki, sevgili Hale'nin blogunda gördüğüm tulumba kurabiyesi. Bu tarz kurabiyelerden bir deneme yapmayı istiyordum uzun zamandır. Rastladığım tarifler arasında gidip gelirken, sonunda bu tarifte karar kıldım. Hem eşim ve ben, hem de diğer tadanlar tarafından beğenilen bir kurabiye oldu. Tarife buradan ulaşabilirsiniz. Önemli değişiklikler yapmadım tarifte, yarım paket margarin için ben 110 g tereyağı kullandım. Üzerine sos hazırlamayıp, kurabiyeleri sıvı krema ile erittiğim bitter çikolataya ve kavrulmuş fındık parçacıklarına buladım. Bir de gözüme çok ince oluyor gibi gelince, şekillerini at nalına çevirdim :) Hale'ye güzel tarifi için çok teşekkür ediyorum.

Tarçınlı, nişastalı kurabiye :

İkinci deneme ise Gülenay' dan. Tarçını sevdiğim için bu kurabiye de denemek istediğim tarifler arasında idi. İçindeki mısır nişastasının etkisiyle ağızda dağılan bir kurabiye çeşidi. Bu tarifte de 150 g olarak verilen yağı, yine 1 çubuk yani 110 g olarak kullanıp, içine 2 yemek kaşığı toz şeker yerine, 4 yemek kaşığı pudra şekeri ekledim. Diğer miktarlar aynı. Hamura rulo şekli verip, verev dilimler kesmek gerekiyordu ama ben top top yapmayı tercih ettim :) Tarife buradan ulaşabilirsiniz. Gülenay'a da teşekkür ediyor ve Türkiye' de güzel bir tatil diliyorum.

Böylece arka arkaya 3 çeşit kurabiye denemiş oldum, etkinliğe kadar ara vermem iyi olur sanırım. Yoksa canım kurabiye yapmak istemeyecek :) Herkese iyi haftalar diliyorum.

Sevgiler.
>

<$B28rum:

<$BMerhaba Behiyecigim,

Daha once mesajini alamadim, sanirim gelmedi bazen problem yasiyoruz. Kurabiyelerin gercekden cok guzel olmus ellerine saglik.. siteni linklere ekleyecegim sevgilerle..>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye'cim eline sağlık, birbirinden lezzetli görünen kurabiyeler yapmışsın..Bence de biraz ara versen iyi olur..Ben çilekli kurabiyemi neden etkinliğe saklamadım diye düşünmeye başladım bile..:) Ama yapı meselesi dayanaman ki saklamaya falan..:) Tarifte ismi geçen diğer arkadaşlarında ellerine sağlık
sevgilerle>

By <$BBlogger ayseyamant  > <$BBehiye'cigim, ellerine saglik, ilk kurabiye ayni pastane kurabiyesi gibi olmus. kinci kurabiyeyi sim icin kesinlikle yapmaliyim, tarcina bayilir.>

By <$BBlogger Açalyat  > <$BBehiye'ciğim,
Birbirinden lezzetli kurabiyeler olmuş ellerine sağlık canım.
Tulumba kurabiyelerin ise muhteşem gözüküyor,Zuhal'de tadına bakmıştım nefistiler.Tarçınlı kurabiyeyi bende bir aralar sık sık yapardım.
Tekrar senin ve arkadaşların ellerine sağlık.

Güzel bir hafta diliyorum.

Sevgiyle kal.>

By <$BBlogger Damak Tadıt  > <$BSevgili Behiye,
Ellerine sgalik, her biri ayri ayri hem cok guzel ve hem de lezzetli gorunuyor.
Sevgiler>

By <$BBlogger Aybike Ceylant  > <$BOhooo Behiye, sen etkinlikten önce kurabiye canavarına dönüştün galiba :P Eline sağlık. Tarçınlıda gözüm kaldı, tırtılı nasıl yaptın diye de aklımda soru kaldı!>

By <$BBlogger Bercestet  > <$BHale merhaba, tulumba kurabiyeye mesaj yazmıştım ama göremedim sonra. Neyse ki son yazdığımda sorun olmamış. Çok teşekkür ederim tarifin için. Ben de seni ekleyeceğim linklerime, başarılarının devamını dilerim. Sevgilerimle.

Ayşeciğim, teşekkürler. Senin çilekli kurabiyeler de gözalıcı olmuş. Sen nasılsa bulursun etkinliğe kadar bir şeyler, sana güveniyorum:) Sevgiler.

Açalyacığım, tarçını benim eşim de çok seviyor. Amerikalılar zaten seviyor diyecektim, eşinin Alman olduğunu hatırladım birden:) Artık geriya sayım başladı değil mi ? Kendine dikkat et, sevgiler.

Sevgili Gül, çok teşekkür ederim. Zuhal hanım da sen de marifetlisiniz, elbette güzel olmuştur sizin kurabiyeleriniz. Sana da güzel bir hafta dilerim. Sevgiler.

Aybikeciğim teşekkür ederim sana da:) Görüşmek üzere.

Haklısın Berceste, tam canavar olmadan bıraktım ama galiba :) Her ikisi de yapımı kolay kurabiyeler. Tırtılları da şekilli uç takarak yaptım ( ciddi mi sordun bilemedim ama :)) Görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyeciğim,her ikisinin de lezzetli olduğundan eminim.Tulumba kurabiyenin şekilleri çok hoş.Afiyet olsun.
Sevgiyle,Nane Limon.>

By <$BBlogger munevvert  > <$Bbehiyecigim,
9 aylik hamile bir arkadasimla,dogum sonrasi gelip gidenler icin bereketli kurabiye yapacaktik.ama afacan erken geldi!ben yapip getireyim diyorum ama bir baktim 2 tarif daha!benim pek kurabiye tecrubem yok.garantili ve huner gerektirmeyen tarif lazim bana.ne dersin bereketliyi mi yapayim??
simdiden tesekkur ediyorum canim..
zerrin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bbehiyecigim,
yine ben!!
berektli kurabiyenin icine damla cikolata konabilir mi?normal seker yerine pudra sekeri koymak nasil olur?
zerrin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BTeşekkür ederim Münevver abla, Hale' yi sizin sayenizde ziyaret edip, kurabiyeleri gördüm zaten. Görüşmek üzere, sevgiler.

Zerrinciğim, hepsi de kolay gerçekten. Rahatlıkla yaparsın. Damla çikolatayı ben tercih etmem açıkçacı o kurabiyelerin içinde, üzerlerine fındık koyabilirsin istersen, yorumlarda da geçmişti. Pudra şekeri de olur sanırım. Tabii sen bu saate kadar zaten yapmış olabilirsin bile :) Görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bevet tahmin ettigin gibi yaptim bile!!tarifin aynisini yaptim.sadece seninde soyledigin gibi uzerine ogutulmus findik koydum.sonuc;supeeeer!!
tesekkurler..
zerrin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bmerhabalar,blogunuzu yeni keşf ettim ve çok beğendim.bende sizin gibi bir hayvan severim.benimde bir iran cinsi kedim var.onu çok seviyorum....
bende bloğuma beklerim canım...>

By <$BBlogger angelt  > <$BKurabiye imalatına tam gaz devam desene Behiyecim :)>

By <$BBlogger Papatyat  > <$BEllerine saglik Behiye. Kurabiye etkinligini sen erkene mi aldin acaba. Afiyet olsun canim. Sevgiler>

By <$BBlogger Nukhett  > <$BBenim favorim ustteki sanirim...
Gulenay'in bu kurabiyeleri bloglarda en fazla denenen kurabiye oldu sanirim ama ben hic yemedim, gecenlerde komsum yapmisti oysa ki.

Sen de kelime dogrulama'ya baslamissin artik clixwe :)>

By <$BBlogger LaMat  > <$BHamarat Behiyecim:)
Etkinlik öncesi 3 kurabiye tarifi vermişsin bile. Hepsi de birbirinden güzel görünüyor. Hepsini yapıp hepsini yemek istiyoruuuuum:).
Ellerine sağlık, sevgiler, güzel haftasonları;)..
aslı>

By <$BBlogger butterflyt  > <$BYolunuz düşerse beklerim demişsiniz ya işte geldimmm.Merhabalar.Görüntüler nefis.Yolunuz düşerse bende beklerim.Misafirlere herzaman kapım açık..Hoşçakalın..Neriman>

By <$BBlogger daimamutfakt  > <$BAfiyet olsun Zerrinciğim, sevindim güzel olmasına. Öpüyorum.

Angel çok teşekkür ederim, hoşgeldin. Bu kadar kedi sevmeme rağmen bir kedim yok benim. Sizin kedilerin resimlerine bakarak seviyorum onları:) Görüşmek üzere. Sevgiler.

Papatyacığım öyle oldu gerçekten:) Neyse ki hepsi başka yerlere yapıldılar, biz sadece tadına baktık. Sevgilerimle.

Nükhetciğim, başka bir tarif denemeyince üst üste ekledim bunları. Pastalarına bayılıyorum bu arada, buradan da söyleyeyim. Sevgilerimle.

Lamacığım, Ümran yapmıştı ama ben başka rastlamamıştım sanırım. Güzel bir kurabiye, merak etme öbür nişastalı kurabiyelerim kadar tehlikeli değil hem :) Kelime doğrulamaya başladım, çünkü çok fazla spam gelmeye başladı. Onları silmekten bıkmıştım. Bu arada kurabiyeyi yapan komşun ben miyim :p

Aslıcığım merhaba, sizler gibi hamarat blog arkadaşlarımı görünce kendime bu sıfatı yakıştıramıyorum vallahi :) Görüşmek üzere, sevgiler.

Sevgili Neriman, hoşgeldin ve teşekkürler. Ben de geleceğim ziyaretinize. Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BO komsu, bizim bebekli Rabia :)>

By <$BBlogger LaMat  > <$BBehiye'cim,
Tarcinli kurabiyeleri bende denemistim cok lezzetli olmuslardi. Ne guzel bloglardan denemeler benimde hosuma gidiyor.
Ellerine saglik.>

By <$BBlogger umrant  > <$BAnneler gunun kutlu ve mutlu olsun, daha nice gunlere...
Sevgilerimi gonderiyorum.

Ayrica ellerine saglik hersey harika.>

By <$BBlogger Aybike Ceylant  > <$BMerhaba Behiye, nefis kurabiyeler olmuş. hele at nalı şeklinde olan tırtıl kurabiyeye bayıldım. Sen etkinliği şimdiden başlatmışsın.. :))

Ellerine sağlık...

sıcacık sevgiler>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBen de ben sanmıştım Lama :)

Ümrancığım, teşekkür ederim. Tarçınlı tadları seviyorum zaten ben. Sevgiler.

Aybikeciğim teşekkür ederim. Sevgiler.

Zerrinciğim, etkinlikten önce çok kurabiye yapmışım, şimdi katılamayacağım sanırım :( Kurabiye yapmak içimden gelmiyor. Sizinkilere bakarım artık. Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye hanimcigim ne guzel üc kurabiye birden yapmisiniz etkinlik icin,ama katilmayacaginizi yazmisiniz.Niye katilmiyorsunuz merak ettim dogrusu.Neyse kendiniz bilirsiniz.Ellerinize saglik diyorum,bende sizi bekliyorum.Hoscakalin>

By <$BBlogger serapin mutfaginda pisenlert  > <$BNişastalı kurabiye yapmayalı uzun süre oldu ,hem de tarçın da var içinde ,hemen denemek için tarifini not aldım.Fotograflar ,ve tarifler her zamanki gibi çok özel ve güzeller.Ellerine sağlık.Sevgilerimle.>

By <$BBlogger İpek Kuscut  > <$BBehiye ellerine sağlık çok güzel olmuş.Tarçın seven biri olarak bayıldım.Sevgilerimle.Banada beklerim.İyi akşamlar.>

By <$BBlogger MİNELİt  > <$BSerap hanım merhaba, öncelikle hoşgeldiniz. Bu kurabiyeleri etkinlikten önce yayımladım. Yeni bir tarif denemeyince de katılmadım. Bir dahakine inşallah:) Sevgilerimle.

İpekciğim sağolasın güzel yorumun için. Görüşmek üzere, sevgilerimle.

Mineli hoşgeldin, sana da hoşgeldin ve çok teşekkürler:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  >