<$BCuma, Mart 31, 20062>
<$B
Önümüzdeki 10 gün boyunca evde olamayacağım. Fırsat buldukça gözüm bloglar üzerinde olacak olsa da yeni bir tarif ekleyemeyeceğim. Döndükten sonra daha güzel tariflerle buluşmak üzere, sevgilerimle...

Hoşçakalın ve arada benim tatlı kediciklerimi ziyaret edin olmaz mı :)

Bizim evin (Türkiye) bahçesindeki güzellerden bazıları...

















>

<$B13rum:

<$BFazla ara verme Behiye, sen gelene kadar kedilerin bizlere emanet. Serkan Ünal>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBanu, bende bahceli bir evimiz olursa kedi veya kopegim olsun istiyorum. Benim tecrubem yok ama ev icinde besleyen cok kisi olduguna gore mutlu oluyorlardir herhalde,yani umarim:) Tesekkur ederim ziyaretin icin, sevgiler

Serkan cok tesekkur ederim, gorusmek uzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BAyyyyy ne tatli seyler bunlar ozellikle ikincisinin hastasi oldum...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSevgili Behiye Hanim,
Blogunuzu severek takip ediyorum,ictenliginiz samimiyetinizin aynasi gibi,fazla ara vermeden tekrar görüsmek ümidi ile
sevgiler>

By <$BBlogger cay saatit  > <$BDionysian, sanırım o kedicik artık kocaman olmuştur:)

Hülya merhaba, yorumun için çok teşekkür ederim, gerçekten mutlu ettin beni. Eve döndüm artık, en kısa zamanda yeni bir tarif eklemeye çalışacağım :)Sevgilerimle>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BHİÇ MERAK ETME TATLI KEDİCİKLERİNE HERGÜN BAKIP,POZİTİF ENERJİ ALIYORUM.
KEDİLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVERİM.
BENİMDE ANNEMİN EVİNDE KEDİLERİM VAR.
SEVGİLER
NUNUBELLA>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BÇok teşekkür ederim Nunubella, yakında görüşmek üzere, sevgiler>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Byavru kedi olsa simdi burada ve onunla oynasam oynasam oynasam!
nasil özledim..
tijen>

By <$BBlogger Tijent  > <$BYazın yavruları elime alıp sevmek için epey uğraştım Tijen abla, doğrusu annesi pek iyi bakmıyordu bana:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bmerhaba tekrar bende beklerim dedim ama blog ismim çıkmadı.
www.blogcu.com/limonbahcesi/
beklerim...
ipek>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BUğradığın için teşekkür ederim İpek, bende ziyaretine geleceğim :)sevgiler>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BAyyy yerim ben onları,nasıl da tatlılar :))
benim de pisilerim var,burdan bakabilirsiniz http://www.blogcu.com/sihirlibahce/470706/

Sevgiyle kalın ;)>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSibel gördüm Şero ve Megi'yi, çok tatlılar :) Bizimkiler annemlerin bahçesinde birkaç kuşak birarada yaşıyorlar:)>

By <$BBlogger Behiyet  >