<$BÇarşamba, Mart 22, 20062>
<$B
Bloglar arasında dolaşırken Anne's Food adlı blogda rastladım bu tarife. Evde malzemeler olunca da denedim hemen. Çok pratik ve hoş bir yemek oldu.

Malzemeler:

2 adet tavuk göğsü
2 adet misket limonu
2 yemek kaşığı bal
2 diş sarımsak
200 ml sıvı krema
tuz, karabiber ve pul biber




Yapılışı:


Tavukları istediğiniz şekilde ince, uzun veya geniş bir şekilde kesin. Az tereyağı veya zeytinyağı koyduğunuz geniş bir tavada kızartın. Tuz ve karabiber ile tatlandırın. Bu arada bir kaseye limonların kabuklarını rendeleyin ve sularını sıkın. Üzerine 2 diş sarımsağı ezip ekleyin. Tavuklar kızardıktan sonra kremayı ve daha sonra limonlu karışımı ekleyin. 10 dk kadar bu şekilde pişirin. Üzerine balı ekleyin ve isterseniz biraz da pul biber serperek servis tabağınıza alın.

Diğer tarif ise; benim geçen hafta Bizim Pastane'de gördüğüm kayısı tatlısı. Tarif için linki tıklayabilir ve Zinnur'un hazırladığı birbirinden güzel lezzetleri de görebilirsiniz.
>

<$B2rum:

<$BMerhaba Behiye, benim gibi tavuk yemeklerini seven birine iyi oldu bu hiç denemediği tarifi görmek :)İlk fırsatta denenecek, ellerine sağlık, sevgiler...

Safran>

By <$BBlogger Safrant  > <$BBende tavuk yemeklerini çok seviyorum Safran. Deneyeceğim birkaç tarif daha var elimde:)Bu arada reklam yapmak gibi olmasın-ki gerçekten niyetim değil-susamlı tavuk da değişik oluyor denemek istersen. Görüşmek üzere:)>

By <$BBlogger Behiyet  >