<$BÇarşamba, Mart 22, 20062>
<$B
Bu tarifi Columbus'tan sevdiğim bir arkadaşım vermişti. Aslında ıspanağı da, beşamel soslu yemekleri de sevmeme rağmen benim aklıma gelmemişti daha önce. Kolay ve lezzetli bir ara yemek oldu benim gibi sebze sever biri için.
Yapılışına gelince; ıspanakları biraz haşlayıp, süzüp fırın kabınıza alıyorsunuz. Tuz ve karabiber ile tatlandırıyorsunuz. Üzerine hazırladığınız beşamel sosu döküp güzelce karıştıyorsunuz. En üstüne kaşar peyniri rendesini ilave ederek üzeri kızarıncaya kadar pişiriyorsunuz. Bu kadarcık :)






Resimdeki şirin sincap ise beni biraz korkutmuştu. Burada sincapları çok sık görmek mümkün, ama evimizin balkonuna hiç gelmemişlerdi. Birgün mutfaktayken gözüme bir karaltı ilişti balkonda, ama ben anlayamadım ne olduğunu. Sonra hafif sesler de duyunca bir bakayım dedim. Ama yaramaz, kış olduğu için sarıp sarmaladığımız balkon sandalyelerinin arasına öyle bir saklanmış ki göremedim. Kapıyı açık tuttum bir süre tel kapı kapalı olarak. Ve bizim ufaklık sonra böyle boy gösterdi :) Onu korkutmadan birkaç fotoğraf çekebildim neyseki. Sonra yavaşça kapıyı açıp balkona ceviz parçaları bıraktım. Çok sevinir dedim ama ilgilenmedi pek. O gece balkonda kaldı, ertesi gün cevizleri de yemeye başladı. Bir gece daha kaldı. Aslında ben memnundum onun arkadaşlığından ama o beni bıraktı ertesi gün :(





Balkon şemsiyesinin üzerindeyken:)














Akrobatik hareketler yaparken. Kendisi çok tatlı ama tırnakları korkunç gözüküyor değil mi :)
>

<$B9rum:

<$Bsiteni gezdim cok hosuma gitti degisik tarifleri bende severim firsat buldukca tariflerini uygulicam farkli tarifler bekliyoruz metehanla seni opuyorum saglik ve mutluluklar diliyorum gorusmek uzere Neslihan>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BTeşekkürler Neslihan abla.Denersen umarım beğenirsin. Bizden de hepinize sevgiler:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba Behiye abla ben Gözde. siten çok hoş olmuş hayırlı olsun. tariflerin çok leziz görünüyo.Metehan abi çok şanslı :)arkadaşlarım da çok beğendi siteni. sincap çok şirinmiş bu arada,farklı bi konuk :) Metehan abiye selam, Ali nin de selamı var.Kendine iyi bak Behiye abla hoşçakal.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BTeşekkür ederim Gözde,ziyaretin ve yorumun için. Sincaplar çok şirin gerçekten, burda çok var:)Bizden de hepinize selam ve sevgilerle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BAllahtan sincap ile ilgili bir yemek tarifi bilmiyormussun. Yoksa neler olacagini düşünmek bile istemiyorum. "Beşamel Soslu Sincap" resimlerini sitende gorebildik :)>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye'cim selam,

canim sonunda su basemel soslu ispanagi bende yaptim:)malum columbuslu arkadasin anlata anlata bitiremiyordu:)ehh bizde yemis olsuk.ama ben ispanaklari hasldiktan sonra biraz tavada yag ve baharatla cevirdim daha lezis oldu...eh buda bende ufak notcuk.kolay gelsin sana.haa bu arada sincabida operim.hehehe:)))>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BAfiyet olsun G.ay,sen kendinden katmışsın birşeyler yine, eminim güzel olmuştur.Columbus'lu arkadaşımıza da sevgiler yollayalım bizden di mi:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$B:)) ben gorsem ben de korkardim, tirnaklar cidden dediginiz gibi. Ben de cok kaniksadim artik kendilerini, kedi gormeyi ozledim.>

By <$BBlogger Sanemt  > <$BSanemciğim ben de alıştım çok. Şimdi evimizin önündeki ağaçta var bir tane, onu seyrediyorum bol bol. Bu arada bizim bahçedeki(tr) kedilerin yavruları olmuş, 7 taneymiş. Resimlerini istedim, eğer küçük yeğenim çekebilir ve gönderirse bloga eklerim. Bakarız birlikte:) Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  >