<$BSalı, Mart 28, 20062>
<$B
Cumartesi günü düğüne davetliydik. Buraya geldikten sonra katıldığım ilk düğündü. Gelin Amerikalı, damat Türk, güzel bir düğün oldu. Ayrıca eski oturduğumuz şehirden arkadaşlarımız da geldi. Onlarla tekrar görüşmek hoş oldu. Yemekli olduğu için saat 4 civarında erken bir akşam yemeği yemiş olduk. Öyle olunca da gece acıktık . Dolapta hamurum vardı, aslında pizza hamuru ama ben onunla birkaç gün önce pide yapmıştım. Gerçek fırın pidesi olmasa da gayet güzeldi. Yandaki resimde kendileri :)





Geriye kalan hamuru çıkardım dolaptan, yuvarlak şekillendirip, tepsiye dizdim ve tekrar kabarmalarını bekledim. Bundan sonra üzerlerine domates sosu gezdirdim kaşıkla. Üzerine mozzeralla peyniri serptim ve malzemelerimi dizdim. Otlu peynir, kaşar peyniri ve mozzeralla eriyip birbirine karıştı güzelce. Kırmızı biber, acı sarı biber, domates ve 1 dilim sucuk da ekleyince gerçekten çok güzel oldu atıştırmak için.







Pizza hamurumun tarifi benim ekmek makinemin kitabından. Siz de bu hamurdan isterseniz büyük, isterseniz küçük pizzalar ya da böyle pidecik yapabilirsiniz.

Malzemeler:

Ilık su 3/4 cup
Zeytinyağı 1 tbl
Şeker 1 tbl
Tuz 1/2 tsp
Süttozu 1 tbl
Un 2+1/4 cup
Kuru maya 1 tsp

(cup: su bardağı, tbl: yemek kaşığı, tsp: tatlı kaşığı)

Ben hamuru makinemde hazırladım. Malzemelerinizi yukardaki sırayla makinenize yerleştirip hamur yapma programında çalıştırın. Hamuru daha sonra pizza tepsinize alıp, dinlenmesini bekleyin. Gerisini zaten biliyorsunuz aslında. Dilediğiniz üst malzemeleri yerleştirip 218 derece ısınmış fırında 20 dk pişirin.

Gece gece aldığımız kalorileri ise hiç sormayın. Pizza, yanında bir de muzlu pasta :)
>

<$B5rum:

<$BAma ben bu resimlere baktıkça acıkıyorum :( hepsi mükemmel gözüküyor.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BEllerine saglik Behiyecim, cok güzel görünüyorlar.
hoscakal>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Banonymous Serkan :)o kadar yolu sadece yemek için gelmeye razıysan, sana hepsinden yapabilirim. Görüşmek üzere.

Aslıcım çok sağol yorumun için. Sevgilerimle>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Byenge ya bu pizzayla pasta tabakta cok guzel durmuslar yani daha guzel bi ikili olamazdi bizede yaparsin yeriz ins bigun bu guzel yemeklerinden ozellikle pizzadan :) kendinize iyi bakin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSağol Ali, istediğin pizza olsun tabi ki yaparım birgün,sevgilerimle...>

By <$BBlogger Behiyet  >