<$BPazartesi, Mayıs 29, 20062>
<$B
Uzun süre oldu di mi sevimli hayvanlardan bahsetmeyeli...Peşlerini bıraktığımı mı sandınız yoksa? Bırakmadım:) Eşim, bir sincap görünce nasıl hala aynı heyecanı duyduğumu sordu geçenlerde. Her seferinde 'aaa sincap, çok tatlı, bi duralım, bakalım' diye atladığım için merak etti galiba. Bilmiyorum ki, çok sevdiğimden herhalde. Ama tek sincap için değil zaten heyecanım, çoğu hayvanlara karşı. Uzun süre onlara bakmaktan zevk alıyorum. Her hayvanın nasıl kendine özgü güzellikleri var öyle değil mi? Çocukluğumdaki tutkum ise kuzulardı. Babama kaç defa yalvardığımı hatırlarım baba ne olursun bana kuzu al diye:) Neyse anılar işte... Aslında konumuz bir süre önce kameraya çektiğimiz bir sincap yine.
Bloga ara verdiğim dönemde eşimle biraz etrafı turlamıştık. Bu ve başka gezilerimizden çektiğimiz güzel fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. Şimdilik Boston'daki bir parkta fıstık yerken görüntülediğimiz sevimli sincabı merak ederseniz, aşağıdaki videoyu sonuna kadar seyredin derim ben. Çok ama çok şeker:)










>

<$B20rum:

<$B:)) Çook şeker,nasılda keyifli keyifli fıstığını yedi, evlere kadar gelebildiklerine göre insanlardan korkmuyorlar sanırım.>

By <$BBlogger kuzinet  > <$BKuzinecim, parkta bir Çinli bayan besliyordu bu sincabı.Sincap elinden bir fıstık alınca biraz öteye gidip yiyor, bittikçe tekrar yaklaşıyordu bayana. Onlara resim çekmeye çalışırken öğrendiğim kadarıyla tavşanlara yaklaşmak daha zor:) Bu arada beni linklerine ne güzel eklemişsin öyle,çok teşekkür ederim:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bgercekten cok sekermis yenge bende anneme bitane hamster alalim diyom ama olmaz diyo ama bi tane kus alacam kesin aslinda hayalim papagan almak ama biraz tuzlu oluyolar :)>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bya aslinda bakinca sevimliler.. yazik akillari fikirleri yokmus gibi duruyorlar ya oyle. ama baksaniza akilliymis en azindan yemek konusunda. benim eski kaldigim evdeki catinin ustunde uc,dort tanesi catida yuca yapmislar, sabahin sekizinde tikirtilari baslardi. sonra evin bahcesine inip, yiyecek aramalari baslardi. muhakkak ellerinde bir cevizle geri catiya cikarlardi.
bununla da bitmezdi eger canlari hoplamak, ziplamak istiyorlarsa benim saksimdaki cicekciklerim arasinda gezinirlerdi, hatta esinirlerdi.
ama yine de zararsizlar tum bu yaptiklarina ragmen ben onlari seviyorum, cinku beni gorunce kaciyorlar yani insan gorunce kaciyorlar..>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye'cigim, Ne seker sey o oyle. Ege gormesin, yoksa bunu da isterim diye tutturur. Parktaki sicaplar kokumuzu alir almaz yok oluyorlar artik, onlar onde Ege arkada, az kovalanmadilar son gunlerde. Dun de bir tirtil gorduk, hala onu sayikliyor, annesine mi cekmis ne??

Bana su video yukleme isini bir anlatsan nasil mutlu olurum:)>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BAYYY! Ne şeker şey bu :)) Mert'in görmesi halinde bize AOÇ'nin yolları görünür herhalde yandık :))>

By <$BBlogger Safrant  > <$BNaime, ekinlere zarar veriyorlar sanırım, ama benim balkonumda da birşey olmadığından zararlarını görmedim. Sitede yürüyüşe çıkınca onları görmek hoşuma gidiyor ve tavşanları:)

Ali'cim evet şekerler. Ama hamster'a annemin izin vermeyeceği kesin bence de:)

Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BHanifeciğim ve Safrancığım, ikiniz de ufaklıklar görmesin demişsiniz. Halbuki ben Mert ile Ege'ye gösterirsiniz diye düşünmüştüm bloga eklerken:) Hanife, ben bile peşlerinde geziyorum, Ege'cik ne yapsın tabii koşturur onları. Ama bir sır vereyim ben tırtıldan korkarım:)
İkinize de sevgilerimle...>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BÇok sevimli gerçekten! Kızım görse bayılırdı. Arasıra yolumuzun düştüğü pet shopta geçen gün minik sincapları görünce ilk kez "Anne, biz de sincap alalım" dedi...kendi köpek isteme krizlerimi hatırladım :) Blogunu ilk ziyaretimde bu minik misafirle karşılaşmak hoş bir sürpriz oldu :) Ben de bloguma beklerim...sevgiler>

By <$BBlogger Papatyat  > <$BPapatya hoşgeldin, ben de başka bir blogtaki yorumundan sayfana ulaşmıştım geçenlerde. Hatta arpacık soğanı zannetmiştim resimdekileri:) Değişik şeyler öğrenmek çok hoş oluyor gerçekten. Sincabımın (nedense sahipleniyorum hemen:)) seni karşılaması hoş olmuş. Sana ve küçük Maya'ya sevgilerimle. Görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSELAMLAR,
sayfanız çok hoşuma gidiyor ellerinize sağlık.Hrika şeyler eklemişiniz.benim sizden bir ricam var,sayfa konusunda cok acemıyım bır turlu sayfayı oturtamadım.bu konuda bana destek olur musunuz.???
Sevgiler>

By <$BBlogger Damak Tadıt  > <$Bçok şirin sincaplar çokkkk .
dünyanın en güzel suratı>

By <$BBlogger vintage biscuitt  > <$Bzarar de verdikleri oluyordur ama ben de bunları çok seviyorum. yeni dünyada ne güzel parklarda dolaşıyorlar. Türkiye'de Safran'ın dediği gibi yalnızca hayvanat bahçesinde görmem mümkün.>

By <$BBlogger Hülya YILMAZt  > <$BMerhaba, bizimde bir sürü kedimiz var balkonda bakıyorum + balıklarımız + kaplumbağamız..Anlayın bu şirin şeyleri ne kadar sevdiğimizi..Sayfanızda da bunları görmekten çok mutlu oluyorum..>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BTeşekkür ederim Gül,sana bir e-mail gönderdim. Onun üzerinden görüşürsek daha iyi olacaktır.

Vintage Biscuit,geçenlerde çektiğim tavşan fotoğraflarına bakınca, sincapların suratı ile epey benzediklerini gördüm.Aklıma geldi şimdi:)

Hülya hanım, sanırım buradaki yaşama ait en sevdiğim özellik bu. Yemyeşil,bakımlı alanlarda,sevimli hayvanlarla içiçe yaşamak,gürültü yerine kuş seslerini duymak. Umarım kendi ülkemizde de bu tarz yaşama alanları çoğalır birgün.

Ne güzel Emineciğim, hepsini de severim ben. Okuldayken kaplumbağam vardı bir tane, ama ölünce çok üzülmüştüm:( Daha çok fotoğraf çekiyorum,bir link oluşturursam oraya ekleyeceğim ilerde. Çok teşekkür ederim ziyaretine.

Hepinize sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bbehiye nabersin yine ses gitti senden bir yazayim dedim.. nerelerdesin... biz buralardayiz..kendine iyi bak...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BŞimdilik buralardayım Naime'ciğim:) Uzun bir ara geçti, ancak elmalı tart yapabildim işte. Sağolasın,merak etmişsin beni. Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BDOĞUM GÜNÜNÜZÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR NİCE MUTLU YILLAR DİLERİM VE SİZİ KOCAMAN ÖPERİM,İYİ Kİ DOĞDUNUZ :))

Zeynep :)) 23.06.2006 :))>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BCok seker bu serseri yaaa, pek guzel yakalamissiniz. Nasil da usta fistigini yemekte degil mi? Buradakiler kaciyorlar, boyle yakalamak ne mumkun???>

By <$BBlogger Bercestet  > <$BGerçekten o fıstıkları nasıl güzel tutup yiyordu, bayılmıştım Berceste:) Şimdi evin önündeki ağaçta konuçlanmış var bir tane, kemirme seslerini duydukça poz yakalamaya çalışıyorum, ama tam istediğim gibi olmadı henüz, bakalım...Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  >