<$BSalı, Mayıs 02, 20062>
<$B
Evettt...Dev parmak kurabiyelerimden sonra, şimdide dev çiçek bisküvilerim oldu. Ama bu sefer pişirmeden önce onları fotoğrafladım ki, böylece nasıl bir değişim geçirdiklerini görebileceksiniz. Önceki görünüşleri daha hoştu sanırım ama pişince yine büyüdüler:) Hatta fırındayken baktığım bir an iyice kabarmışlardı, korktum öyle kalacaklar diye.
Çiçek bisküvilerin tarifini Dr.Oetker şekerli vanilin paketinin arkasından aldım. Tarife göre kıyır kıyır 16 tane iri bisküvim oldu.








Malzemeler:

125 g oda sıcaklığında margarin (113 g kullandım)
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta (sarısı içine, beyazı dışına kullanılacak)
Yarım çay bardağı ince dövülmüş fındık( ceviz kullandım)
1 poşet şekerli vanilin
1 paket kabartma tozu
2-2,5 su bardağı un (tam ölçmedim,kıvama göre ekledim)







Yapılışı:


Yumuşamış margarin ile pudra şekerini ezip, üzerine yumurtanın sarısı, fındık, vanilin, un ve kabartma tozunu ekleyip hamur haline getirin. Hamurdan yumurta büyüklüğünde bir parça koparıp, 1 çay kaşığı ( 1 tatlı kaşığı kullandım) kakao ile iyice yoğurun. Diğer (beyaz) hamuru 3-4 mm kalınlığında açıp, kalıpla kesin. Kakaolu hamurdan aldığınız minik parçaları yuvarlak yapıp, hamurların ortasına bastırarak yerleştirin. Kenarlara çırpılmış yumurta akını sürüp fındık kırığı ile süsleyin. Ben evdeki kesilmiş bademleri bu iş için kullanmayı tercih ettim. 175 derece ısıtılmış fırında 20-30dk pişirin.

Çiçekleriniz dilerseniz çayınıza, dilerseniz sütünüze eşlik etmeye hazırdır :)
>

<$B13rum:

<$Bbehiya yine harika görünüyorlar. çok hoşuma gitti. şimdi yanımda oslaydı çayımla ne güzel giderdi :) eline sağlık>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BŞulecim çok sağol, beğenmene sevindim. Yollamak isterdim ama çok uzağız di mi:(
Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecigiiim, harika olmus bu biskuviler, bayildim. Ellerine saglik.
Sevgiyle.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BBehiye, cok sirin cok istah acici olmuslar. Tam cocuklara gore (yalan aslinda asil annelere gore), ellerine saglik...>

By <$BBlogger Nezakett  > <$BDefne ve Nezaket, çok teşekkür ederim. İkinize de sevgilerimle:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye çok güzeller, oğluşum görse bayılır, ellerine sağlık canım, sevgiler :)>

By <$BBlogger Safrant  > <$BSafrancım oğlunun sevebileceği bir videom var aslında. Yayınlamayı başarabilirsem bu hafta seyredebilirsiniz:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bismi gibi çiçek açmış bunlarrrr :) yanına hemenbi çayyyy yum yumm:)>

By <$BBlogger vintage biscuitt  > <$BEvet Vintage Biscuit, aynen çayla yum yum yedik çiçekleri, tabii tek başımıza değil:) Sevgilerimle>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bbehiye'cigim görmeyeli sen isi iyice ilerletmissin!
çok sevimliler gerçekten de..
ellerine saglik.
tijen
(artik reklam mesajlari gelmiyor, sifreyi kaldirabilirsin istersen)>

By <$BBlogger Tijent  > <$Bİltifatına çok teşekkür ederim Tijen abla, ama daha birkaç fırın ekmek yemem lazım benim:) Bana junk mail hiç gelmiyordu ama sizi kırar mıyım kaldırdım bile, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bne kadar güzel görüntü böyle, ellerine sağlık.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BHoşgeldin ve çok teşekkür ederim Pembeli:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  >