<$BCuma, Haziran 23, 20062>
<$B
Jungle Jim's, yanlış bilmiyorsam buradaki en büyük international market ve benim de gitmekten zevk aldığım bir yer. Ülkelerin adlarının yazıldığı kocaman reyonlarda, o ülkelere ait çok fazla ürün bulmak mümkün. Gittiğimde her reyonu dolaşamasam da, sebze kısmında pazar özlemimi biraz dindirmeye çalışıyorum:) Marketin bir özelliği de bazı canlı balıkların akvaryumlarda besleniyor olması.
İlk görüntüler girişteki bahçenin bir kısmına ait. Fillerin hortumlarından su fışkırıyor:)

Sebze kısmından birkaç kare. Kaktüslerden ne yapılıyor acaba bilen var mı?

İlk iki kareye bakarsanız Türk kaşar peyniri ve beyaz peynirleri görebilirsiniz. Etikete dikkat ederseniz Yunan bayrağı üstüne yerleştirilmiş. Neyse ki Turkish yazıyor. Zaten reyon Yunanistan'a ait ve çeşitli ürünler var. Haliyle iki, üç tane olan Türk peynirini de buraya yerleştirmişler. Bunun dışında Türk malı çay, reçel, bisküvi gibi bazı ürünler de Mediterranean diye ayrılan bölüme yerleştirilmiş. Diğer ülkelere ayrılan reyonların yanında komik bir durum olsa da insan görünce mutlu oluyor kendi ülkesine ait şeyleri...

Son kareleri ise bir teşekkür için ekledim. Bunlar bana doğumgünüm için gelen hediyeler, bakıp belki bir ufaklığa ait olduğunu düşünebilirsiniz ama benim bunlar:) Oyuncaklara ve süs eşyalarına düşkünlüğümü bilen Zeynep, zaman zaman bana böyle paketler yolluyor Türkiye'den. Bu kez paketin içinden çıkanlar bunlar, bir de çikolata dolu bir ufak barbie çantası var, ama onu eklemeyi unutmuşum. Tekrar çok teşekkürler Zeynepciğim, çok sağol. Hepsini çok beğendim:)
>

<$B19rum:

<$BNİCE YILLARA DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HAYATIM>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSaglik ve mutlulukla dolu nice yillar gecirmeni diliyorum canim.>

By <$BBlogger Nezakett  > <$BGüzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyor, hepinizi öpüyorum. Sevgilerimle:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecigim, yeni yasin kutlu olsun ve daha cok mutluluk getirsin sana. Hediyelerin seker gibi.

Kaktusleri her markete gidisimde goruyorum ama ne yapiyorlar onlarla ben de bilmiyorum:)

Bu arada Aclaya'nin sitesinde, rekorumu kismissin, gozumden kacmadiiiii :P

Sevgiyle.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BSevgili Behiye;
Gönlünce, sevdiklerinle birlikte, nice nice yıllara...
Doğum günün kutlu olsun.>

By <$BBlogger kuzinet  > <$BDefneciğim, çok teşekkür ederim. İnternette cactus recipes yazdım hoop tarifler çıktı,ben de bakmamıştım hiç:) Ya hangman olayını sorma,gecenin bir vakti bol bol asılırken if çıktı da kurtardı beni. Eee doğum günü torpili galiba:)Sevgilerimle.

Kuzineciğim, çok teşekkürler iyi dileklerin için. Öpüyorum.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BNice mutlu ve guzel yillara Behiye'cigim.. Esinle, sevdiklerinle dolu dolu saglikli yillar diliyorum..>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BNİCE YILLARA DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Kaktus ile salata yapiliyor.
isterseniz tarifi yazabilirim, asli Fransizca tarifin sayet istiyorsaniz size cevirip gonderebilirim.
Sevgiyle kalin.

meltem>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BHanifeciğim çok teşekkür ederim, sağolasın:)

Meltem hoşgeldin, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Kaktüsü yiyebilir miyim emin değilim, ama tarifi çeviri yapıp, gönderme teklifin gerçekten büyük bir incelik. Çok teşekkür ederim ilgine ve nezaketine:)Benden de sevgiler...>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye:
Dogum gunun kutlu olsun kedilerle,pembelerle..
sitende sana nasil e mail atabilecegime baktim(?) bulamadim.
Nice mutlu bol sohbetli sofralar dostlarinla beraber...

Meral>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bmerhabalar behiye.. dogum gunun kutlu olsun, mutlu ol senelerce...hediyelerinde defne nur`un gozu kaldi, ozellikle fotografi cikmayan da....

ya sizin oralarda bu market var ha.. ben birturlu anlamam neden turk urunleri yunan urunlerinin ya da arap urunlerinin altinda yer alir. neden bizim icin reyon yok.
kaktus den yemek mi yapiyorlarmis, eminim sagda solda cok konusanlara yapiliyorrdur bu yemek :))

bu arada haberlerde ohio ya firtina geliyor dediler, duurum nasil sizil oralarda. bizim burda nem beni mahvedecek....>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BMeralciğim çok teşekkür ederim. Haklısın, sitemde bana ulaşmak için bir mail adresi yok, ama eklemeyi düşünüyordum zaten. Sen hatırlatmış oldun, bugün eklerim sanırım. Sevgilerimle:)

Naimeciğim, çok sağol. Biliyor musun Defne Nur bizim eve gelse ona göre çok şey bulur, oyuncak hayvanlar, süsler,bebekler, çikolatalar:) Çocuğu olan arkadaşlar gelince bu yüzden pek rahat oturamıyorlar.
Bizim ürünlerimiz için reyon olmaması bence pazarlama eksiğimizden kaynaklanıyor. Çok az ürün var ve pahalı.Burada yok ama Columbus'ta Türk bakkalımız vardı hala da var.Kaktüs ile salata yapılıyormuş, sağolsun Meltem yorumunda yazmış bana. Bunun dışında hava iyi şu sıralar, düşündüğün için sağol Naimeciğim. Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bguzel yillara
eglenceli bir yere benziyor>

By <$BBlogger vintage biscuitt  > <$Bcanım biraz geç oldu nice mutlu yıllara...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Byine adımı yazmayı unuttum ben nagiş...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BTeşekkür ederim Vintage Biscuit:)
Nagişciğim olsun, teşekkürler.
Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye,nice mutlu,sağlıklı yaşlara...>

By <$BBlogger munevvert  > <$BMünevverciğim çok sağol, teşekkürler:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBanu çok teşekkür ederim. Kaktüs konusunda emin olamadım ben acaba güzel mi diye, bilmem ki:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  >