<$BPazar, Haziran 18, 20062>
<$B



Başta babacığım olmak üzere, tüm babaların bu
güzel gününü kutlarken, benim maalesef tanıyamadığım eşimin babası, ve onun gibi şu anda aramızda olmayan tüm babalara da Allah'tan rahmet diliyorum. Hepinizi çok seviyoruz ve her zaman seveceğiz, mesafeler ne kadar uzak olsa da ...
>

<$B6rum:

<$BNe kadar guzel bir fotograf Behiye... burnumun diregi sizlayiverdi. Herkesin Babalar gunu kutlu olsun!>

By <$BBlogger Açalyat  > <$BTeşekkür ederim Açalya, hep cüzdanımda taşıdığım ve sevdiğim bir fotoğraf bu benim de. Ben dün gece Defne'nin blogundan sana geçtim ve oyun oynadım biraz. Ordan yakaladın beni di mi:)Görüşmek üzere, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBen de geldim! Fotografa bayildim Behiyecigim. Babalarimizin gunu kutlu olsun, saglikli, mutlu ve bizimle olsunlar. Acalyacigimin sitesi de harika degil mi?
Operim.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BDefneee hoşgeldin, babişkolar günü bitti, ama onlar hep bizim kalbimizde:) Senin yorumlarda Acalya'yı görüyordum hep,bir bakayım dedim dün gece. Eee uğramışken hangman de oynadım. Resimlerine baktım, hoş oldu. Ben de öperim.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BÇok çok güzel bir resim , herkesin babalar günü kutlu olsun
zeynep>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BÇok teşekkür ederim Zeynep,sevgilerimle:)>

By <$BBlogger Behiyet  >