<$BPerşembe, Haziran 08, 20062>
<$B
Geçtiğimiz hafta birgün, belki yemek için dışarı çıkarız diye içimden geçirip, akşama kadar bir hazırlık yapmamıştım. Eşimin canı istemeyince de plan yatmıştı tabii. Hızlıca birşey hazırlayayım derken ortaya bu makarna çıkmıştı. Biliyorum müthiş bir yemek uydurmadım, ama lezzetli ve pratik olduğunu söyleyebilirim. Makarnayı yaptığım akşamın ertesi günü, sevgili Evren'in de benzer bir tarif yapmış olduğunu görüp, biraz bekleteyim demiştim benim tarifi. Şimdi ekleyeyim istedim.







Malzemeler:

Dilediğiniz bir çeşit makarna
3 diş sarımsak
1/2 bardak krema
1/2 bardak ricotto(lor peyniri)
1/4 bardak kurutulmuş domates

Yapılışı:

İncecik kıydığınız sarımsakları bir kaşık zeytinyağında hafifçe sote edin. Ardından kurutulmuş domateslerinizi ekleyip biraz birlikte çevirin. ( benim kurutulmuş domateslerim zeytinyağı ve baharat içinde marine edilmiş halde idi. Eğer sizinki tamamen kuru halde ise önceden ılık suda biraz bekletmek iyi olacaktır.) Bundan sonra krema ve lor peynirini ekleyin ve ısınınca altını kapatın. Haşlayıp süzdüğünüz makarnanızla hazırladığınız sosu karıştırıp servis yapın.
>

<$B8rum:

<$BSevgili Behiye,ne güzel şeyler yapmışsın.Bu makarna da öyle.Canımız bir şey yapmak istemeyince makarna kurtarıcımız oluyor değil mi?Yeni bir blogger olarak yavaş yavaş tanışıyorum sizlerle..Türkiyeden sevgiler....>

By <$BBlogger munevvert  > <$BBehiye ben senin sitene daha önce bakmıştım, ismini de çok begendim.. Makarnan da çok güzel... Eline sağlık... Sevgiler>

By <$BBlogger Nilüfert  > <$BBehiyecim, pratik ama çok leziz bir yemek olmuş. Kuru domates nefis bir şey, makarnaya da yakışacağı kesin. Ben de geçenlerde evde bulduğum kabak ve saksıdan kopardığım fesleğenlerle bir makarna yapmıştım çabuk tarafından:) Önceki akşam da mantarlı erişte yaptım, bugünlerde yine makarna günlerimdeyim yani:))>

By <$BBlogger Sibelt  > <$Bbehiyecim,artik bende ev hanimiyim.yemeklerini yapabilirim yassinnn>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bben zerrin bu arada>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BMünevver hoşgeldin, çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Ben de çok tecrübeli bir blogger sayılmam zaten:) Makarna hem besleyici hem de kolay hakikaten. Sosları değiştirince her çeşit oluyor kolayca di mi:)Ben de sana uğrayacağım,sevgiler.

Nilüferciğim, çok teşekkürler. Ben bıraktığım mesajı görmediğini farkedip,çörek için de teşekkür etmek amacıyla ikinci kez mesaj yazmıştım sana.Umarım yanlış anlamamışsındır. Uğradığın için teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Sibelciğim hoşgeldin, kurutulmuş domatesi çok seviyorum bende, özellikle ekmeğe de çok yakıştırıyorum. Senin pilavını da çok beğendim, ama size gelsem ot yemeklerinizden yemek isterdim öncelikle:) Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye, her gun yesem bikmam makarnadan helede boyle peynir kremalı olanindan. Eline saglik, cok guzel bir tarif uydurmussun :)>

By <$BBlogger Nezakett  > <$BSağol Nezaketciğim, ben de hemen her çeşit peynire bayılıyorum,bir de yemeklerde krema kullanmaya.Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  >