<$BPerşembe, Haziran 15, 20062>
<$B
Sabah kahvaltısı için hazırladığım tortillalar bunlar. Bu sabah evde ekmeğimiz yoktu. Aslında genelde buzlukta ya hamurum olur ya da daha önceden pişirdiğim ekmeklerim. Malum bu ara tembellik hakim, stoklar tükendi:) Aslında bloga eklemek istediğim güzel bir ekmek tarifim de var. Bu aralar yapmayı düşünüyorum, yani umuyorum:)
Tarife gelirsek eğer; orta ateşte ısıttığınız tavaya azıcık sıvıyağ damlatıp, tavanın her yerine dağıtıyorsunuz. Bundan sonra bir tane tortillayı tavaya yerleştiriyorsunuz. Yaklaşık 15 saniye sonra diğer yüzünü çevirip, azıcık o tarafın da yağlanmasını sağlıyorsunuz. Bu arada tortilla zaten yavaşça kabarmaya başlıyor. İstediğiniz kadar rendelenmiş çedar peynirini döşeyip, üzerine ince kestiğiniz biber ve domatesleri ekliyorsunuz. Peynirler eridikten sonra tortillanın bir tarafını, diğer tarafın üzerine kapatıp tavadan alıyorsunuz. Sonra da dilimleyip afiyetle yiyorsunuz. Ben kahvaltı için değişiklik olur diye düşünmüştüm. Eşim tortillaları beğendi, ama kahvaltılık değilmiş sanki ona göre. Artık siz hangi vakitte yapmak ve yemek isterseniz :) Şimdiden afiyet olsun.
>

<$B9rum:

<$BAh ah !!! her vakit yapmak, yemek isterim hatta şimdi bile ellerine sağlık :)
Sevgilerimle...>

By <$BBlogger kuzinet  > <$Bhmm neymiş o ekmek tarifi merak ettim valla
:)>

By <$BBlogger Binnur A. Ö.t  > <$BKuzinecim sen bize gel o zaman, istediğimiz zaman yapar, yeriz:)

Binnurcum, ekmeğin tarifi öyle değişik falan değil, ama başarılı bence. Yalnız 1 kaşık şeker var içinde,seni düşünmeden edemiyorum artık şeker eklerken:)

Sevgilerimle...>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecigim, tortillalar benim de kurtaricim olmustur cogu zaman:) Gercekten hafif ama hos tatlar ortaya cikartabiliyor insan tortilla ile. Tarifin de uyguladiklarim arasinda. Nefis gorunuyor, ellerine saglik.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BBehiyecim
mutfak robotu da yağ eklerken beni düşünüyormuş :)
insanların aklına bir şekilde birşeyden dolayı gelmek valla ne hoş.
yine de bekliyorum ben bu ekmeği :)>

By <$BBlogger Binnur A. Ö.t  > <$BDefneciğim, tortilla ile börek yapmayı denemedim henüz. Sen denedin mi bilemiyorum, ama arkadaşlarım yapıyorlar,güzel oluyor. Hep onun için tortilla alıp başka şeyler yapıyorum:)Öpüyorum seni.

Binnurcuğum, şeker,yağ bahane sen zaten aklımızdasın bizim:)Ekmeği yapacağım söz. Bu arada sen benim mailimi almış mıydın acaba diye soracağım sormasına da yine seni cevap yazmakla yoracağım diye biraz üzülüyorum:(>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bbehiyecim,bu tortilları bende çok severim.hemen 5 dk.hazırlanıp yenmeside süper.çokda pratik.
sevgilerimle
nunubella
www.nunubella.com>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BNe pratik, ne lezzetli, ne kadar da renkli! :) Ideal bir vejeteryan menusu ustelik... Ellerine saglik. Bazen insanin cani bildik yemeklerle ugrasmak istemeyince eldeki malzemelerle boyle guzel seyler de cikabiliyor ortaya :) Eline saglik!>

By <$BBlogger Papatyat  > <$BEvet Nunucum, pratik oluyorlar gerçekten, 5 dk da yap 5 dk da ye:)Sevgilerimle.

Teşekkür ederim Papatyacığım. Yemekle ilgili birşeyler yazacaktım, ama birden papatyalar aklıma geldi doğal olarak:) Sarı gül'den sonra en sevdiğim çiçektir papatya benim.Hem düğün davetiyem hem de nikah şekerlerim papatyalı idi. Sevgilerimle sana ve küçük Maya'ya.>

By <$BBlogger Behiyet  >