<$BCuma, Haziran 30, 20062>
<$B
Dün akşam ne zamandır denemek istediğim bir tarifi, sevgili Hanife'nin pırasalı kiş 'ini yaptım. Hamur tarifini aynen uyguladım. İç malzemesi için birkaç değişiklik yaptım yalnızca. Pırasa yerine mantar, kırmızı biber ve beyaz peynir yerine lor peyniri ekledim. Çok hafif ve lezzetli oldu Hanife'nin de dediği gibi. Tarif için kendisine tekrar teşekkür ediyorum:) Kırmızı biberleri de doğramamışım gibi büyük görünüyorlar, inanın doğradım:(










Bu hafif tartın arkasından akşama hafif ve kolay bir tatlı olsun diyerek sevgili Mine'nin krem şokola'sından yaptım. Sadece şeker miktarını ağız tadıma göre ayarladım. Ben çayı, kahveyi şekersiz içerim. Çok tatlı içeceklerle aram yoktur, ama tatlı yemek isteyince de şeker miktarından pek ödün veremiyorum sanırım :) Sevgili Mine'ye de tarif için çok teşekkür ediyorum.
>

<$B11rum:

<$BBehiyecigim, cok canim istedi, hem de bu saatte. Burada gece yarisi ve ben yemekten bahsediyorum. Bu saatte yersem ne olur, kilo olarak doner, yapisir kalir. Her iki denemen de cok guzel gorunuyorlar, hele mantarli kis harika! Ellerine saglik.
Sevgiler.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BDefneciğim, akşamları hafif yiyelim diyoruz. Sonra çok geç yattığım için acıkıyorum, dediğin gibi o saatte yemek olmaz. Biraz kraker takviyesi iyi oluyor:) Kiş güzel oldu gerçekten, pırasalı da deneyeceğim birgün:) Öpüyorum.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba,
Mesaj bolumunden mesaj attim ama gittigine dair bir cevap gelmeddi. Umarim gelmistir....
Figen>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye,eline sağlık,çok güzel görünüyor.>

By <$BBlogger munevvert  > <$BMünevverciğim çok sağol,öpüyorum:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$B:) Kırmızı biberleri doğradığına inandım :)>

By <$BBlogger kuzinet  > <$Bbehiye merhabalar.. kis nedir bana bi zahmet anlatsan.. otmu dur copmudur...
tatli cok guzel duruyor.. benim cocuklugumdan zaafim var zati bu tatliya.. ablam cok sik yapardi. bir de yapti mi illa bekletirdi uzeri kaymaklaninca yemek guzel olur diye.. ama ben her seferinde uzeriniin kaymagini bozardim....sonra da bin turlu laf isitirdim.. olsun daha eglenceli olurdu boylesi..

aslinda geceleri sutlu tatli da hafif olur ama, cok kilo ekler mi bize hanimlar..>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BKuzineciğim sağol, iyi ki varsın:)

Naimeciğim, benim de ilk denemem bu kiş. Altta böyle hamur, üstte de değişik malzemelerle yapılan tart diyeyim ben:)
Tatlının üstünde kaymak olursa ayırırım, yiyemem ben biliyor musun:) Bunu mikserle çırptım bir süre, Mine'nin tavsiyesine uyarak. Böylece kabuk oluşmadı:)Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye'cigim,
Mantarli kisin cok guzel duruyor, ellerine saglik. Mantar ve kabak cok yakisiyor, tabi sogan ve sarimsak da olacak elbet, denemek istersen eger. Krem sokola tam bir yaz tatlisi.. Ellerine saglik:)>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BHanifeciğim, tarif sahibi olarak senin ellerine sağlık en başta.Ben pırasalıyı da seveceğime eminim, kabaklıyı da :) Denemek lazım. Sevgilerimle, Ege'yi de öperim.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BTeşekkür ederim Janjanlı, ilk fırsatta katılacağım. Sevgilerle.>

By <$BBlogger Behiyet  >