<$BCumartesi, Ağustos 19, 20062>
<$B
















Uzun bir aradan sonra geri döndüm diye bir başlık atmak isterdim, ama sadece 'cee' demeye geldim arkadaşlar. Bir süre daha aranızda olamayacağım :( Ancak mor benekli muffinlerimi görmekten bıktığınızı düşünerek bir tarif, bir de kısa video eklemek istedim. Kurabiyenin tarifi, Tarif defteri'nde Banu Gökşin hanım tarafından verilmiş. Kendisine teşekkürlerimi iletiyorum. Ben tarifi yarım ölçü yaptım, 113 g tereyağı kullandım, kıvamı bulurken fazladan birkaç kaşık un ekledim. Yaklaşık 17 dk sürdü pişmesi. Şekil konusunda pek tarife uyduğum söylenemez, öylesine kestim işte :) Tadı ağızda dağılan, tereyağlı hazır bisküvilere benziyor. Çayla güzel bir ikili olduğunu söyleyebilirim.











Columbus hayvanat bahçesinde çektiğimiz bir video

(En iyi Internet Explorer ile izlenebilir. Firefox için ActiveX plugin yüklenmeli.)



Bu da gorilimizin direğin tepesine çıktıktan sonraki oturuşu :)
>

<$B20rum:

<$BEllerine sağlık, kurabiyeler çok nefis görünüyorlar.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BColumbus'a bir daha geldiginizde imkan olursa goruselim.
Figen>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BPembeli, ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler:)
Figen merhaba, videoyu ben orada yaşarken çekmiştik,neredeyse 2 yıl oluyor:)Geldiğimizde umarım görüşürüz.

Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecigim, kurabiyeler cok guzel. Ellerine saglik. Arayi cok uzatma, ozlerim ben senin yazilarini, yorumlarini. Sevgiyle.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BSevgili Behiye, ellerine sağlık.. Çok özletme bizi arada böyle cee yapsan da razıyız.. :) Sevgiler...>

By <$BBlogger Nilüfert  > <$BZeynepciğim,tepede o kadar rahat oturuyordu ki...Hava güzel, manzara güzel...

Defneciğim, umarım çok uzun sürmeyecek. Yaz dönemi biraz ayrı kaldık birbirimizden di mi:)

Nilüferciğim sağolasın, inşallah yakında görüşürüz.

Hepinize sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye'cigim, yeni bir ileti beklememekle beraber ziyaretine gelip bir yorumla hatirini sormak istemistim. Hos bir surpriz oldu bulduklarim. Sen ara sira "ceee" demege devam et bize, olur mu? Ozleniyorsun.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BYorumun beni ne çok sevindirdi Zinnur'cuğum bir bilsen...Çok teşekkür ederim:)Yakında tekrar bir arada olabilmek dileğiyle, sevgiler.
(Bu arada portakallı, haşhaş tohumlu kekine fırsat bulup yazamadım, çok güzel olmuş. Ben içine portakal suyu katılan bir tarif bulmuştum. Seninki daha hoş, üzerine dökülüyor. Fırsat bulduğum anda deneyeceğim.)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba Behiye, ellerine saglik kurabiyeler cok guzel. Gorusmek uzere sevgilerimle>

By <$BBlogger Nezakett  > <$BNezaketciğim çok sağol, geç cevap verdiğim için üzgünüm:( Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba Behiye'ciğim nerelerdesin, özlettin kendini canım :)>

By <$BBlogger kuzinet  > <$BKuzinem hoşgeldin:) Tatilin güzel geçmiş anlaşılan, ne hoş. Ben de sizleri özledim, umarım yakında bloguma döneceğim. Bu arada ziyaretine gelirim zaten ama:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBunlar savayer biskuvisi gibi mi oluyor? yoksa baska birsey mi? cok guzel gorunuyorlar, ellerine saglik..>

By <$BBlogger Evren Yasat  > <$BYok Evrenciğim, bunlar kıyır kıyır( bu tabir de yörelere göre değişiyor galiba ama:))bisküvi oluyorlar. Mısır ununun taneleri hafif hissediliyor ağızda. Görüşmek üzere, sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye, hadi artık sen de özlettin kendini, yeni tariflerini bekliyoruz. Bak makarna etkinliği de geliyor,sensiz olur mu hiç? : )>

By <$BBlogger Yesimt  > <$BYeşimciğim duygulandırdın beni ama:( İnan ki ben de özledim hepinizi ve yeni denemeler yapmayı. Makarna etkinliğine katılacağım inşallah, düdük makarnasız olur mu hiç:) Öpüyorum seni.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyeciğim,dönüş zamanın yaklaşmıştır umarım.Yokluğun hissediliyor.Görüşmek üzere....>

By <$BBlogger munevvert  > <$BHuuuu Behiye,
Nerelerdesin??>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BBehiye'cim neredesin kizim:),

Seni msn dede gormuyorum hayirdir?hadi artik gel su blogun basina...neyse sana alo diyecegim firsat bulrusam...

Hadi operim

Gulenay>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BSevgili Münevver, Hanife ve Gülenay, döndüm artık,görüşmek üzere.Çok teşekkürler...>

By <$BBlogger Behiyet  >