<$BPerşembe, Kasım 09, 20062>
<$B

Geçtiğimiz günlerde sincapların resmini paylaşmıştım sizlerle, ama bu iki kareyi de eklemeden edemedim. Taşındığımız günlerde ağaçlar daha yeşil iken sincapların seslerini duyuyor, neredeler diye bakınıyordum pencereden. Dallar arasında iyi görüntü yakalayamamıştım pek. İlk kare o zamanlardan. İki gün önce bilgisayarın başında oturuyorken pencereden sokağa doğru baktım. Sonra gözüm ağaçtaki sincaba ilişti. Yapraklar dökülünce bulmak kolay oluyormuş. Hava da çok soğuktu o gün. Büzülmüş duruyordu öylece sessiz sessiz...Fotoğrafı çekerken üzüldüm biraz.

Son kare ise eşimin ısrarla koyma dediği bir fotoğraf. Herkesi korkutacaksın dedi bana. Ben de çok korkarım zaten, ödüm kopar ama rengiyle, yapısıyla bana çok değişik geldi. Zaten resmi de eşime çektirdim. Yandaki evin dış duvarında idi ve Halloween günü gelmişti. Özel bir örümcek galiba :) Korktunuz mu yoksa değişik mi buldunuz bakalım, öğrenelim...
>

<$B15rum:

<$BBehiyecigim, eskiyi yad edelim, ilk yorum benden olsun :)

Bende de pek cok sincap fotografi var, bir ara sana destek vereyim diyorum. Orumcege gelince, fotografta kaldigi muddetce korkutmuyor, bu durumda degisik geldi bana sikkini seciyorum ben :)

Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BAaa evet Defneciğim, ilk yorum senden ama örümcek nedeniyle zaten son yorum da olabilir di mi:)
Ben de artık bu tarz resimler koymasam veya yapabilirsem ayrı bir yere mi taşısam diye düşünüyorum Defne. Belki o zaman isterim senden:) Senin çektiğin bir kırmızı böcek vardı di mi, yoksa çekirge miydi? O da değişikti çok. Ben bakarım yine ona hatırlamak için. Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BYa Defneeeee,
ben yazacaktim "fotografta kaldigi muddetce korkutmuyor" ifadesini :) Tekrar etmeyeyim bari:)
Zaten bu orumcek efendi(bilmiyorum bay gibi geldi bana :P)korkunc degil, bilakis sirin ve evet degisik...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BAslında ne güzel rengi fala ama aman benden uzak dursun:-)>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BPınarcığım bende aynı fikirdeyim. Görünce kaşınma filan tutuyor beni. Belki fikrin vardır. Amerikalılar bu doğal ortamlarda hayvanlarla iç içe büyüdükleri için sanırım, kolay kolay korkmuyorlar. Zaten bir yarışma var her çeşit yiyorlar onda. Söylemesi bile hoş değil...>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BLamacım, zaten tekrara girdi cümle. Şirin mi bilmiyorum ama değişik fikrine katılıyorum. Gözleri filan belli oluyor büyütünce de, bay olduğunu nasıl anladınız bayan Lama bilemiyorum:)Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BHalloween kabagi gibi, cok guzel.>

By <$BBlogger Açalyat  > <$B"dogada boyle renkli hayvanlar zehirli olur"mus dedi bi tanidigim...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BAcalyacığım, rengi kabak gibi sahiden, yalnız deseni var:) Dev örümceklerle ilgili komedi bir film vardı, şimdi aklıma onun şarkısı geldi"itsy bitsy spider" diye...Belki sen de bilirsin.

Bilemiyorum Lamacığım, öğrenmeyi de istemiyorum. Umarım bizim civarı terketmiştir:)

Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba;
Sincapların arasına örümceği hiç karıştırmasaydın, rengi ve şekli pek sevimli görünsede örümcek.
Bende b şıkkını ve de d şıkkını seçiyorum değişik ama korkutucu.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Börümceğin rengi çok guzel,ama buyuk gibi geldi. ben korkmam örümcekten küçük olursa elimle tutar atarım zaten örümcek öldürülmez günah denirdi ..dini açıdan.. sevgiler..FERHAN>

By <$BBlogger Ferhancat  > <$BKuzineciğim, renk olsun dedik ama beğenmedin:( Sen alt tarafa bakma oldu mu:) Sevgilerimle.

Ferhancım, biliyorum dini açıdan önemi olduğunu, ama ben küçük de olsa korkarım, elle tutmayı düşünemiyorum:(

Ayrıca Lama zehirli olabilir demişti. Biraz internette dolanınca zehirli olmadığını, hatta olmaz ama olur da ısırırsa hafif bir arı sokması gibi bir şey hissedildiğini okudum. Ana vatanı Minesota tarafıymış. Halloween'de ziyarete geldi sanırım:) Ayrıca bizimki ınternettekiler arasında en yakışıklı olanıydı:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSen de bay olduguna inanmissin Behiye'cigim "yakisikli" demissin :)
Yakisikli oglumuz canim,laf yok:)
Arastirma ve bilgilendirme icin sagol...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiye bu orumcek hakkakkatten HALLOWEN ORUMCEK mis:))iyi yakalanmis bir resim(newyork resmi gibi:)>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BRica ederim Lama, kaç puan verdin:))

Gülenay, Halloween ziyaretine gelmiş bir Halloween örümceğiydi sanırım:)Teşekkürler.

Zeynepciğim, yan kapıya kadar gelince çekiverdik aslında, pek yakalamaya uğraşmadık:) Önerilerin çok güzel, her zamanki gibi üreticisin Zeynepciğim. Ama şu an teknik ekip bana destek vermiyor. Bir de istemeden beta blogger'a geçtim. Bakalım neler olacak...Öpüyorum seni.>

By <$BBlogger Behiyet  >