<$BCuma, Kasım 03, 20062>
<$B
Daha önce yaptığım sebzeli tortilla ile yapılışı aynı, malzemesi biraz farklı, kolay bir tarif bu. Bazen tavuk göğsünü de hazır alınca çok daha kolaylaşıyor yapması. İç malzemesi için; 1 küçük boy soğanı, 1 dolmalık kırmızı biberi ( veya istediğiniz başka bir biber) doğrayarak az sıvıyağ ile tavaya alın ve yumuşayıncaya kadar kavurun. Daha sonra, haşlamış ve didiklemiş olduğunuz tavuk göğüs etini de ekleyerek karıştırın. Tuz ve karabiber ekleyin. Ben acı sevdiğimiz için ayrıca küçük acı biberlerden koyuyorum iç harcına birkaç tane. Sevenler için mutlaka öneririm. Daha sonra pişireceğiniz tavaya da bir iki damla sıvıyağ dökerek, her tarafına yayın. Tortillayı yerleştirin. 10-15 sn sonra arkasını çevirin. Hafif kabarmaya başlayacaktır. Üzerine çedar peyniri serpin, tavadan dışarı taşmayacak şekilde. Peynirin üzerine tavuklu harcı yerleştirin ve peynirler eriyinceye kadar pişirin. Tortillanın bir tarafını diğer tarafının üzerine kapatın. Tortillalar da istediğiniz kadar pişince tavadan alın, ikiye bölerek servis yapın.
>

<$B13rum:

<$BGünaydın;
Kırmızı biberleri yine ince doğranmamış gördüm Behiye :)))
Ellerine sağlık Servgiler.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BBehiyeciğim, canım arkadaşım, nasıl da hatırlattın oradaki günleri bana. Tortillalar ne kurtarıcıdır degil mi? Hem de alternatiflerle doludurlar, insan istediği malzeme ile hazırlayabilir, keyfine göre. Fakat sen bu işin uzmanısın bence, harika olmuşlar, ikiye bölünmüş olanların olduğu kare bunun kanıtı:) Ellerine saglık!

Sevgiyle.>

By <$BBlogger Defnet  > <$BKomik kuzineciğim, aklıma geldi desem inanır mısın? Hani kameralar insanı şişko gösteriyor ya, benim fotoğraf makinem de kırmızı biber görünce aynı şeyi yapıyor, ben çözdüm olayı:)

Defneciğim, ben bazı bloglarda orada da tortilla olduğunu okudum. Sen hiç gördün mü? Nazik yorumun için çok teşekkürler, ama uzman sayılmam. Daha böreğini denemedim bile. Hem biberleri de Kuzine'nin istediği gibi yapamamışım:( Öpüyorum.

İkinize de sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBen uce bolup servis yapmayi tercih ederim, mahsuru var mi uzmanim :)))
Hurmetler>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bdürümler acayip cezbediyor .pratikde yemeside ayrı güzel...malzemelerde çok güzel ..ellerine sağlık..sevgiler..ferhan>

By <$BBlogger Ferhancat  > <$BValla yemesi pratik yapması zahmetli gibi sanki;))
ellerinize sağlık efendim görüşmek üzere...>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BLamacığım, ben iki eşit parçaya bölmeyi tercih ettim ve eşimle paylaştık. Eminim bay lama'nın bütün halde yeme kapasitesi de vardır:)Sevgiler.

Teşekkür ederim Ferhan, doğru diyorsun bir çeşit dürüm oldu aslında:) Görüşmek üzere.

Hoşgeldin Ev perisi, dediğim gibi hazır haşlanmış tavuk göğsü olursa daha pratik. Tavadaki işlemler kısa, ya da benim elim alıştı bana kolay geliyor:) Teşekkür ederim ziyaretin için, sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBu tortillada amma nimetmis hersey oluyor mubarekten.bende dun durum yaptim, senin yaptiginda lezzetli gorunuyor.ellerine saglik Behiye...>

By <$BBlogger umrant  > <$BBehiye Merhaba,

Bu tortillali tarifler burada kesinlikle nimet.Bende gecen haftalarda bu tarifi Cooking Club'ta yapmtim...Aman bir guzel yediler...Ellerine saglik.

Bu arada bana ugrarsan negeregini gorurusun...:)

Kalsaglicakla...
Gulenay>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BÇok iyi fikir Behiye, ben de bu bize özgü lavaş vesairenin bulunmadığı bu memlekette tortillayı çok kullanır oldum. Bir önceki günden artan köfte veya benzeri içle de çok çabuk hazırlanabilir. Teşekkürler!>

By <$BBlogger evcilkedit  > <$BÇok teşekkür ederim Ümran, Gülenay ve Tülin'ciğim. Tortilla epey faydalı oluyor gerçekten. Ben de dolapta bulunduruyorum genelde, bir şekilde kullanılıyor. Hepinize sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSEVGİLİ BEHİYE
Tarifin gerçekten çok güzel
yalnız bu tortillalar sanırım hazır bulunuyor orada değil mi?bir de pişmiş mi yoksa pişmemiş hamur mu onu merak ettim>

By <$BBlogger pelint  > <$BPelin merhaba, kullandığım tortillaları hazır, pişmiş halde alıyorum. Pişmemiş olanları da var sanırım ama ben kullanmadım hiç. Türkiye'de olan blogcu arkadaşlardan bildiğim kadarıyla Migros mağazalarında bulabiliyorlar, tabii her şehirde var mı bilemiyorum. Blogun hayırlı olsun, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  >