<$BPerşembe, Aralık 28, 20062>
<$B
Son günlerdeki kulak ağrım, beni çok rahatsız ettiğinden pek keyifli değilim ve blogumu da güncelleyemedim. Aslında denemek istediğim o kadar tarif var ki....Listem sürekli uzayıp gidiyor :) Bugün evdeki sütü bitirmem gerekiyordu. Aldığım mandalinalar da çekirdekli çıkınca aklıma Sofra dergisindeki bu tarif geldi. Değişik bir tarif değil sonuçta, hafif mandalina suyunun tadı alınıyor muhallebide. Ancak hem sayfanın yüzü değişsin hem de yaklaşan özel günler öncesi sizlerle iletişimde olayım istedim. Bu vesile ile hepinizin Kurban bayramını ve yeni yılını kutluyor, nice bayramlara ve yeni yıllara sağlıkla, mutlulukla ve sevdiklerinizle beraber ulaşmanızı temenni ediyorum.

Sevgilerimle...

Malzemeler :


1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
3 çorba kaşığı pirinç unu
3 çorba kaşığı buğday nişastası
4 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı mandalina suyu

Üzeri için :

40 g bitter çikolata
1 mandalina

Yapılışı :

Tencerenize süt ve şekeri koyarak, ocağa oturtun. Ayrı bir kapta pirinç unu, nişasta, kakao ve mandalina suyunu güzelce karıştırın. Isınmış olan süte yavaş yavaş karıştırırak ekleyin. Topaklanmaması için sürekli karıştırarak, koyulaşıncaya kadar pişirin. Bundan sonra servis kaplarınıza alarak soğutun. Ben mikserle bir süre çırptıktan sonra kaplara bölüştürüyorum, soğurken üzerinde kabuk oluşmaması için. İsterseniz bu şekilde de yapabilirsiniz. Üzerini bitter çikolatayı rendeleyerek süsleyebilir, mandalina parçalarını servis kabınıza iliştirerek şık bir görünüm elde edebilirsiniz. Ben sadece hindistan cevizi kullandım.

Afiyet olsun, tekrar görüşmek üzere :)
>

<$B24rum:

<$BBehiyem, canım arkadaşım, dilerim biran önce kurtulursun kulak ağrılarından.

Muhallebi ne hoş olmuş, ellerine sağlık!>

By <$BBlogger Defnet  > <$BYeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...>

By <$BBlogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDENt  > <$Bgeçmiş olsun Behiye ,sana ve ailene mutlu yıllar dilerim.Sağlıcakla kal.>

By <$BBlogger İpek Kuscut  > <$BSevgili arkadaşlarım,hepinize çok teşekkür ediyor ve tekrar mutlu yıllar diliyorum. Umarım yeni yılda, yeni tariflerimizle bir arada oluruz yine:) Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye,

BAYRAMIN KUTLU OLSUN.
YENİ YILDA SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR HEP SENİNLE OLSUN:)).

Sevgiler..
aslı>

By <$BBlogger butterflyt  > <$BBehiyeciğim,ellerine sağlık...

Senin ve eşinin bayramını kutluyor,güzel bir yıl diliyorum.
Sevgiyle,nanelimon.>

By <$BBlogger munevvert  > <$BAslıcığım ve Münevver ablacığım, huzurlu, sağlıklı ve mutlu iyi bayramlar ve nice güzel yıllar diliyorum ben de sizlere. Sevgilerimle, görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BCanım merhaba sana ve sevdiklerine sağlıklı ve her şeyin gölünüzce olacağı çok mutlu:))) bir bayram ve yeni yıl diliyorum.
Hoşça kal.>

By <$BBlogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler...t  > <$Bcanim,
cok gecmis olsun..
yeni yilin ve bayramin kutlu olsun,guzellikler,iyilikler getirsin.dualarim seninle!!
zerrin>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSevgili Perihan, çok teşekkür ediyorum, ben de sana mutlu, sağlıklı nice yıllar ve güzel bayramlar diliyorum.

Zerrinciğim, çok sağol. Kulak ağrısı arada bir nüksediyor nedense. İnşallah hepimiz için 2007 güzel, mutlu,sağlıklı bir yıl olur. Kurban bayramın da kutlu olsun. Aramaya çalışacağım seni. Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiye'cim ;
geçmiş olsun arkadaşım...umarım geçer bir an önce kulak ağrın...geçen kış bende de olmuştu...doktora gitmedim ,orta kulak sürekli ağrı yapıyordu...ağrıkesici içiyordum...4-5 gün sonra geçti benimki kendiliğinden ,umarım seninki de geçer :) ellerine sağlık bu arada...
iyi bayramlar ,mutlu yıllar diliyorum sana ve ailene :)
sevgiler>

By <$BBlogger nilayt  > <$BNilaycığım, ben doktora da gittim ama ara ara tekrarlıyor bu olay. Senin de bayramın ve yeni yılın kutlu olsun. Nice güzel, sağlıklı, mutlu yıllar diliyor, sevgilerimi iletiyorum sana:) Görüşmek üzere.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye, once cok gecmis olsun, sonra yen yilin ve bayramin kutlu olsun, en sonra da mandalinali cikolatali muhallebi ilginc bir tat olsa gerek, en en en sonra da, gerci sen de bilirsin de, burada bizdekilere en yakin mandalina Satsuma...her ne kadar bizimklere oranla devasa olsalar da, eger kabugu parlak olanlardan alirsan cekirdeksiz cikiyorlar.>

By <$BBlogger Açalyat  > <$BSevgılı Behıye, Yeni yilini ve Bayramini kutluyorum, tüm dileklerinin gerceklesmesini dilıyorum.
Sevgılerımle.>

By <$BBlogger Zeynep M. TÖREt  > <$BAcalyacığım sağol, ben de senin yeni yılını ve bayramını kutluyorum. Benim pek meyve ile aram iyi değil zaten:( Bunlar da parlak parlaktılar] alıverdim. Dediğini aklımda tutayım ben yine:)Sevgilerimle.

Zeynepciğim,sana da nice güzel yıllar ve bayramlar tüm sevdiklerinle birlikte, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye,
Bayramini kutluyor ve yeni yilda tum guzelliklerin seninle olmasini diliyorum..>

By <$BBlogger Hanifet  > <$BBehiye,
Senin ve tum DudukMakarnasi severlerin bayramini kutluyorum,
Sevgiler>

By <$BBlogger LaMat  > <$BSevgili Behiye,
Iyi yillar ve hayirli bayramlar dilerim...

Gulenay>

By <$BBlogger Unknownt  > <$Bİlginçtir ki ben de tam bu aralar mandalinadan muhallebi güzel olur diye düşünürken baktım siz yapmışsınız bile :-)elinize sağlık bayramınız kutlu olsun

www.bolbolye.com>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BHanifeciğim, kahküllü Lamacığım,Gülenaycığım ve sevgili Derya hepinizin bayramını ve yeni yılını ben de kutluyor, nice güzel bayramlar ve yıllar diliyorum. Derya sana ayrıca hoşgeldin ve teşekkürler:)>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BGecmis olsun sevgili Behiye. Merakla yeni tariflerini bekliyorum. Umarim biran evvel iyilesirsin. Sevgilerle>

By <$BBlogger Tubat  > <$BTuba çok teşekkür ederim, en kısa zamanda ben de geri dönmek istiyorum:)Sevgiler.

Zeynepciğim, çok sağol ama benimki için değil de Zinnur'un pastaları ve Znnur için güzel sözlerini kabul etmek daha doğru olur:)Tadının güzel olmasına ve beğenmenize sevindim. Ayrıca kart için çok teşekkür ederim:)Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BBehiyecigim,
tamam cok cici bu muhallebi ama yeni tarifler de gormek izteriz:)
Bakalim yeni yilin ilk tarifi ne olacak????
Sevgiler>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BLamacığım yeni yılın ilk tarifi muffin oldu ama sen çoktan gördün değil mi:) Sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  >