<$BPazar, Ocak 14, 20072>
<$B

Genelde yaptığım gibi etkinlik için tarif denemeyi son günlere bıraktım. Böyle olunca da kolay bir şey aradı gözlerim. İnternette dolaşırken rastladığım bu tarif oldukça pratik geldi bana. Tam olarak tarife bağlı kalmadım. Öncelikle elimde artan pilavım vardı ve ben bunu değerlendirmek istiyordum. İstediğim gibi de oldu, yeniden pirinç haşlamayıp, kalan pilavımı kullandım bu tarifte. Kırmızı biber yerine patates kullandım, miktarlarla biraz oynadım. İsterseniz siz de kendinize göre değişiklikler yapabilirsiniz. Kıvamı elle tutulacak gibi değildi, ama kaşıkla tavaya koyunca problem olmadı.

Malzemeler :

1 su bardağı haşlanmış pirinç
1 küçük boy kabak
1 küçük boy haşlanmış patates
1 küçük boy havuç
1 yumurta
1/4 bardak un
Tuz, karabiber, dereotu

Yapılışı :

Patates, kabak ve havucu rendeleyin. Yumurta, pirinç, un, ince doğradığınız dereotu, tuz ve karabiberi ilave edin. Karışımdan kaşıkla alarak, kızgın yağa yassı köfteler oluşturacak şekilde yayın. İki tarafını da kızartarak kağıt havlu üzerine alın. İsterseniz sarımsaklı yoğurtla servis yapabilirsiniz. ( Ben sevdiğim için her zaman bunu öneriyorum galiba :))

Pirinç etkinliği için bize ev sahipliği yapacak olan Sonia'ya ya teşekkür ediyor, tüm pirinçli tarifleri görmek için sizleri kendisinin bloguna yönlendiriyorum.

Herkese iyi haftalar....

>

<$B23rum:

<$BBehiye kesinlikle kolay ve cok guzel bir tarif olmus,pilav degerlendirmek icin de birebir ;)
Sllerine saglik>

By <$BBlogger LaMat  > <$BBehiyeciğim,merhaba' Biliyor musun,'kalp kalbe karşı' oldu.Ben de pirinç mücveri yaptım ama,onu yapalı epey olmuştu.Yayınlamaya zamanım olmadı.Başka bir tarifi yazdım.Biraz zaman geçsin.Sonra yazarım ben de.Seninkinde sebzeler de var.Biraz daha farklı..Ellerine sağlık.Sevgiyle öpüyorum.>

By <$BBlogger munevvert  > <$BMerhaba Behiye

Mucverin kabaklisini, havuclusunu,patateslisini ve misirlisini yaparim ama pirinclisini denmemistim. Ilk firsatta deneyecegim. Tarif icin teskkurler. Ellerinize saglik.>

By <$BBlogger Nukhett  > <$BBehiye'cigim harika yine, cok yaratici olmak lazim kirmizi biber yerine patates koymak icin. Hani ne bileyim yesil sogan yerine kuru sogan koydum derler de, kirmizi biber yerine patates...Bu da gosteriyor ki mutfakta cok basarilisin Behiye'cigim, ellerine saglik. Artan pilav degerlendirmek icin harika bir yontem. Anneme de yazacagim bu tarifi.>

By <$BBlogger Açalyat  > <$BCanım arkadaşım, çok güzel bir tarif ve bu harika fotoğrafla mest oldum buralarda.

Ben, her bir paçam biryerlerde olduğundan, katılamayacağım bu ayki etkinliğe ama belli oldu ki gözlerim seyre doyacak :).

Ellerine sağlık!>

By <$BBlogger Defnet  > <$BMerhaba Behiye'cim,
Insan arayinca neler buluyor degilmi.Degisik bir tarif olmus.Ellerine saglik.Sevgiler.>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BTeşekkürler Lamacığım, aceleyle böyle bir şey oldu işte:)Sevgiler.

Münevver ablacım, birazdan uğrayacağım size. Sizin tecrübenizle eminim değişik şeyler ortaya çıkmıştır. Mücveri de merakla bekleyeceğiz:) Ben de öpüyorum.

Nükhetciğim, sen de epey çeşit yapıyormuşsun gerçekten:) Umarım pirinçliyi de seversin. Teşekkürler ve sevgiler.

Açalyacığım, o cümleyi değiştirecektim aslında, unutmuşum. Sanki garip olmuş di mi:) Ben yaratıcı değilim de genelde bir şey olmadığında yerine ne koysam diye düşünürüm. Bu kez cidden biberim de vardı ama patates sebzeleri bir arada tutar diye koymak istedim.Yumurtayı azalttım hem. Beğendiğine sevindim, teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Defneciğim,sağol canım sen güzel baktığın için öyle görüyorsun.Bak en öndeki dilimi az kızartmışım, benim gözüme takılıp duruyor:)) Öpüyorum seni.

Gülenaycığım, elimdeki dergi ve kitaplarda da değişik tarif buldum ama en kolayı buydu:) Teşekkür ederim, sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BSevgili Behiye ;
güzel bir tarif olmuş...pirinçlisini hiç denememiştim ,ellerine sağlık :)

sevgiler>

By <$BBlogger nilayt  > <$BMerhaba Behiye, çoğu zaman pilavın kararını bilemeyiz ve farkında olmadan,gereğinden fazla pişiririz. Hakikaten pilav değerlendirmek için esnek bir tarif. :)
Benim de pişirdiğim pirinçli muhallebim 2 kişiye çok geldi. Tırım tırım tatlı,pasta tarifi aramaya başladım. :)
Sevgilerle>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bmerhaba kabak mücverini çok severim,ona benziyorsa bu da güzeldir eline sağlık.selamlar>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BNilaycığım teşekkür ederim:)

Hoşgeldin Ayşe, özellikle pirinç değiştirince şaşırıyorum ben de ayarı:) Güzel pasta ve tatlılar gördüm ben etkinlikte, işine yararlar umarım:) Uğradığın için teşekkür ederim.

Süheylacığım, kabak, dereotu nedeniyle andırıyor olsa da, tabii aynı değil:)Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$BMerhaba;

Size mail göndermeyi de denedim ama başarılı oldum mu bilemedim. Neyse söylemek istediklerimi bir de buradan yazıyorum. Seviyorum böyle ferah, iç açan ve güzel resimli siteleri ve her sabah iş telaşına başlamadan önce şöyle bir göz atmayı, takip etmeyi. Ben derim ki sizce de uygunsa ekliyorum takip listeme sizi.

Sevgiler

Mutlulukla kalın...>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BNe güzel görüntü bu böyle, ellerine sağlık.www.blogcu.com/pembeli>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSevgili Behiye,
Çok güzel ve pratik bir o kadarda lezzetli olmuş ellerine sağlık.

Bu etkinlik sayesinde ne kadar değişik tariflerle karşılaşacağımız için mutlu oluyorum..

Tekrar ellerine sağlık,sevgiyle kal..Gül>

By <$BBlogger Damak Tadıt  > <$BBehiye fotografi bile çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.. Benim de hep pilavım artıyor deneyeceğim canım... Sevgiler>

By <$BBlogger Nilüfert  > <$BMahzun prenses hoşgeldin, güzel yorumun için teşekkür ederim. Yorum yazdığın iyi olmuş, çünkü mailini almadım. Linklerine beni eklemenin elbette sakıncası yok, memnun oldum:)Yine görüşmek üzere, sevgiler.

Pembelim, teşekkür ederim.

Gülcüğüm, her etkinlikte değişik, şık , güzel tarifler paylaşılıyor gerçekten, zevkli oluyor. Benden de sana sevgiler.

Nilüferciğim, özellikle yapmak aklımıza gelmese de artanları kullanmak için yararlı olabilir. Umarım sen de beğenirsin. Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bmerhaba Behiye harika bir mücver olmuş ellerinize sağlık kalan pilavların değerlenmesi içinde harika bir tarif.görüşmek dileğiyle sevgiler..>

By <$BBlogger hayatt  > <$BSevgili Behiye,
Kalan pilavı değerlendirmek, çabuk ve pratik bir yemek yapmak adına harika bir tarif olmuş bu. Son derece lezzetli olduğuna eminim. Üstelik hem lezzetli hem sağlıklı (bu iki özellik yan yana aynı anda pek zor oluyor da:)
Kutlarım, Ellerine sağlık
Sevgiler
İpek>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$Bsüpper, evde dünden kalma pilav var. Eşime yedirmem mümkün değil gibi görünüyor :) Ben de etkinlik yemeklerini dolaşıyordum. aaa ne göreyim tam bana göre :) Ellerinize sağlık çok şahane olmuş ...

sevgilerimle.>

By <$BAnonymous Adsızt  > <$BSevgili Hayat, İpek ve Zerrin, beğenmenize sevindim.Sizlerin hayal gücüyle içeriği daha da zenginleşebilir eminim. Her derde deva sarımsaklı yoğurt da unutulmamalı değil mi:)Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler ve hepinize sevgiler.>

By <$BBlogger Behiyet  > <$Bhakikaten cok pratik bir okadarda guzel gorunuyor.Pilavlarimizi degerlendirelim demi ama.
sevgiler...>

By <$BBlogger umrant  > <$Bçok değişik daha önce hiç görmemiştim pirinç mücveri ama enfes görünüyor elelrine sağlık>

By <$BBlogger Unknownt  > <$BSevgili Ümran ve Kiraz, sizlere de çok teşekkürler, beğenmenize sevindim. Sevgilerimle.>

By <$BBlogger Behiyet  >